Yksityisen lääkärin lähetteellä kunnalliselle fyssarille?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Eli jos yksityinen lääkäri on tehnyt lähetteen fysioterapiaan, niin pääseekö tuolla lähetteellä kunnalliselle fysioterapeutille? Vai pitääkö mennä yksityiseen fysioterapiaan?
 
Missä päin maailmaa enää kunnalliselle pääsee hoitoon...varsinkaan jos kyse hoidosta, fys. käsittelysarjasta yms.Omahoito-ohjeita, jumppaohjeita yms voi ehkä saadakin. Tai mistä mä tiedän, ehkä joissai kunnissa asiat on huippuhyvin. Mutta tuskin missään pääsee suoraan yks.lääkärin lähetteellä mihinkään kunnan maksamaan toimintaan jos ei kunnan työntekijä sitä siunaa.
 

Similar threads

H
Viestiä
12
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V
3
Viestiä
3
Luettu
266
V
O
Viestiä
4
Luettu
330
P
P
Viestiä
0
Luettu
404
Aihe vapaa
Polvikipu 365pv/vuodessa!
P

Yhteistyössä