Yksityiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Akzu

Vieras
Te, jotka käytätte yksityisiä lääkäripalveluja!

Onko kamalan kallista? Millaiset käyntimaksut?
Tutkin tuossa juuri mehiläisen sivuja, mutta hinnoista ei ole osviittaa siellä.

Riippuu tietty monestakin asiasta, mutta jos esmes käyttää lapsen vaikka korvatulehduksen vuoksi?? Eli käynti jolloin ei tarvitse kokeita ottaa..

Mä lopetin yksityisellä käynnin sen jälkeen kun terveyskeskuksesta ei saatu aikaa, koska omalääkäri oli kuulemma kipeä.Varattiin aika yksityiseltä ja kappas, kukas lääkäri se siellä meidät otti vastaan; no meidän oma!! :kieh:
Eli maksettiin helvetin kallis hinta lääkäristä joka meille ois pitänyt kuulua.

isälläni myös kävi noin miten yksi kertoi...tarvitsi reseptin uusittavan ei saanut aikaa lekurille.....sai sitten yksityiselle ajan niin siellähän se omalekuri oli vastassa ja sai reseptin uusittua ;)

Mä just soittelin asiasta Jkl terveystalolle ja peruskäynnin maksu riippuu ihan lääkärin liksasta. Eli joka lääkärillä on oma velotuksensa...
Mutta gynepuolelle kun kysyin, lähtöhinta oli 70 + toimistomaksu 11e...

muoks* ja toi oli ihan perusmaksu ilman mitään lisätutkimuksia

Alkuperäinen kirjoittaja KS09:
Mä just soittelin asiasta Jkl terveystalolle ja peruskäynnin maksu riippuu ihan lääkärin liksasta. Eli joka lääkärillä on oma velotuksensa...

Erikoislääkäri maksaa enemmän

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KS09:

Erikoislääkäri maksaa enemmän

Lisäsinkin vielä tohon, että oli ihan perus, ilman tutkimuksia... mutta siis varmasti maksaa enemmän kun sitten yleislääkäri, jolla ei niin tarkkaa tietoa tietystä asiasta sitten olekaan ;)

Yhteistyössä