A
apua
Vieras
Missä Lahdessa kannattaisi käydä ultrassa ja kuinka paljon maksaa? ajattelin mennä tarkistamaan et kaikki ok rv8 aikoihin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peggy:Älä mene ainakaan Lahden yksityiseen äitiysneuvolaan 4D ultraan. Meillä kusetusta ja rahastusta koko juttu. Ei nähty kunnolla mitään ja dvd jonka sai mukaan kesti 2sekuntia ja näkyi vaan jotain ruskeaa. Kävin sitten onneksi pettymyksen jälkeen Brunolla Femedassa ja oli aivan ihana kokemus!
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Peggy:Älä mene ainakaan Lahden yksityiseen äitiysneuvolaan 4D ultraan. Meillä kusetusta ja rahastusta koko juttu. Ei nähty kunnolla mitään ja dvd jonka sai mukaan kesti 2sekuntia ja näkyi vaan jotain ruskeaa. Kävin sitten onneksi pettymyksen jälkeen Brunolla Femedassa ja oli aivan ihana kokemus!
Mä oon käyny siellä 2 kertaa eikä mulla ole mitään moitittavaa kyseisestä paikasta ja lääkäristä. Kaikki on tutkittu todella tarkkaan ja ammattitaidolla. Hintakin on paljon halvempi kuin esim. Hemossa (vai mikä lie nykyään on nimeltään).