Yksityisellä ultraäänitutkimus satakunta

Missä vaan missä ultrataan.
Esim. Mehiläinen Pori?

Miksi haluat käydä? Jos joku huolettaa, pääset julkisenkin kautta.
Ei sinäänsä huoleta mikään mutta haluisin vauvasta painoarvioo vielä ennen syntymää. Nyt rv 34. Neuvolassa olis ultralaite ja tullaankin vielä siellä ultraamaan mutta laite on niin kämänen ettö tuskin mitää painoarvioo sillä saadaan otettua
 
vierailija
Ei sinäänsä huoleta mikään mutta haluisin vauvasta painoarvioo vielä ennen syntymää. Nyt rv 34. Neuvolassa olis ultralaite ja tullaankin vielä siellä ultraamaan mutta laite on niin kämänen ettö tuskin mitää painoarvioo sillä saadaan otettua
Oletko ensisynnyttäjä?
Yleensä ensisynnyttäjille tehdään synnytystapa-arvio ja ultrataan samalla. Aika loppupuolella rv ~36-37
 
vierailija
Mä en kertaakaan ole saanut neuvolalääkärissä koko arviota. 3 eri kunnassa olen raskauksien ajan asunut. Ultralla on lopuksi vain 10sek tarkistettu että on pää alaspäin.
4. synnytyksen jälkeen päätin, että jatkossa?? käyn yksityisellä koko arviossa jos julkisella ei pääse, koska viimeisin vauva olikin sitten paljon sisaruksiaan isompi. En ainakaan minä päässyt pyytämällä arvioon, vaikka maha huiteli yli käyrien, kun oli mennyt yli käyrien alusta saakka ja monta kertaa ilmaisin huoleni ja tuntemukseni vauvan koosta.
 
vierailija
Eikä ne koko arviot pidä edes yhtään paikkaansa. Mulle sanottiin 2 vko ennen laskettua aikaa että arvio on 2,9 kg. No syntyi viikkoa myöhemmin painoi 3,8 kg . Ja esim kaverin vauva arvioitiin 6 kg painoiseksi ja tää on tosi juttu. Vauva oli vain 4,5 kg kun syntyi.
 

Yhteistyössä