M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tuli niin hyvä työtarjous etten voinut jättää väliin, haluaisin tietty olla vielä kotona, mutta nyt kävi näin....=)
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:No ei mitään muuta kuin että yksityisestä maksat hiukan enempi ja saat itse järjetää varahoidot ja loma-ajan hoidot. Hyviä hoitopaikkoja molemmat =)
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:No ei mitään muuta kuin että yksityisestä maksat hiukan enempi ja saat itse järjetää varahoidot ja loma-ajan hoidot. Hyviä hoitopaikkoja molemmat =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:No ei mitään muuta kuin että yksityisestä maksat hiukan enempi ja saat itse järjetää varahoidot ja loma-ajan hoidot. Hyviä hoitopaikkoja molemmat =)
niin, joo oon kuullut noista lomajutskuista, ne taitaa jäädä miehen koitolle kun sillä päivätyö 8-16, jos tulee hoitajalle joku äkkinäinen meno...tai sairasloma. ihmetyttää vaan näitten kahden ero vaan, yksityinen ei välttämättä ole siis parempi?! =O
Alkuperäinen kirjoittaja polgara:meillä yksityinen, mutta kunnan ostopalveluna, eli maksu on sama mitä kunnassa yleensäkin, ja hoitajan lomalle/sairastumisissa saa varman varahoidon.
Alkuperäinen kirjoittaja polgara:meillä yksityinen, mutta kunnan ostopalveluna, eli maksu on sama mitä kunnassa yleensäkin, ja hoitajan lomalle/sairastumisissa saa varman varahoidon.