Yksityinen kotihoito, perhepäivähoito vai päiväkoti?

Meillä on poitsulla viimeinen hoitopäivä tämän viikon perjantaina yksityisessä päiväkodissa. Kovin haikeana ja kiitollisena jätän tuon hoitopaikan. Aivan kertakaikkisen ihana paikka on ollut kaikin puolin. Ja hinta on ollut sama kuin mitä olisi ollut kunnallisellakin.

Alkuperäinen kirjoittaja lilleriina:
ite oon yksityinen hoitaja ja haikealla mielin jäi lapset ja minä syksyllä, kun aloitin äippäloman. ei se niin kallista ole mitä väitetään.

Hei! Oletko yksityinen pph? Oletko ammatiltasi siis pph? Miten tuo yksityinen pph toimii ,siis hoitajan näkökulmasta? Laitatko johonkin lehteen ilmon että hoitoon saa tulla?

Alkuperäinen kirjoittaja LILLERIINALLE!!!!:
Alkuperäinen kirjoittaja lilleriina:
ite oon yksityinen hoitaja ja haikealla mielin jäi lapset ja minä syksyllä, kun aloitin äippäloman. ei se niin kallista ole mitä väitetään.

Hei! Oletko yksityinen pph? Oletko ammatiltasi siis pph? Miten tuo yksityinen pph toimii ,siis hoitajan näkökulmasta? Laitatko johonkin lehteen ilmon että hoitoon saa tulla?

oeln yksityinen pph ja ammattitutkinnon olen suorittanut. toiminta on ihan samanlaista kuin kunnallakin, joihinki asioihin voit itse vaikuttaa. ei ole tarvinnut itse ilmoitella. meille lapset on tullut päivähoidon ohjaajan kautta ja viidakko rummun avulla.

Yhteistyössä