Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lilleriina:ite oon yksityinen hoitaja ja haikealla mielin jäi lapset ja minä syksyllä, kun aloitin äippäloman. ei se niin kallista ole mitä väitetään.
Alkuperäinen kirjoittaja mam:Päiväkoti. PAljon hoitajia, laatukriteerit joita myös valvotaan. Paljon lapsia -> kavereita lapsille
Alkuperäinen kirjoittaja LILLERIINALLE!!!!:Alkuperäinen kirjoittaja lilleriina:ite oon yksityinen hoitaja ja haikealla mielin jäi lapset ja minä syksyllä, kun aloitin äippäloman. ei se niin kallista ole mitä väitetään.
Hei! Oletko yksityinen pph? Oletko ammatiltasi siis pph? Miten tuo yksityinen pph toimii ,siis hoitajan näkökulmasta? Laitatko johonkin lehteen ilmon että hoitoon saa tulla?
Alkuperäinen kirjoittaja Miukku:Meillä päin on ollut jo pitkään pula pph:sta. On paljon vanhempia, jotka haluavat lapsensa ennemmin pph:lle kuin päiväkotiin.
Alkuperäinen kirjoittaja päiväkodin täti:Alkuperäinen kirjoittaja mam:Päiväkoti. PAljon hoitajia, laatukriteerit joita myös valvotaan. Paljon lapsia -> kavereita lapsille
....JOSPA VAAN TIETÄISITTE TOTUUDEN.......
Alkuperäinen kirjoittaja mam :Alkuperäinen kirjoittaja päiväkodin täti:Alkuperäinen kirjoittaja mam:Päiväkoti. PAljon hoitajia, laatukriteerit joita myös valvotaan. Paljon lapsia -> kavereita lapsille
....JOSPA VAAN TIETÄISITTE TOTUUDEN.......
Itseasiassa olen päiväkodissa töissä.