Yksityinen gyne Kuopiossa

Siinäpä kysymys!Missä paikassa ja kuka lääkäri,jota suosittelet?Julkisella omalääkäri mies,enkä halua mennä.Haluan mennä ihan oikelle gynelle,joka töikseen ronklaa pelkästään "sitä"! :LOL:
Ja mitä jäi suunnilleen maksettavaa itsellesi käynnistä.
Ei oo kokemusta minkäänlaisesta yksityisestä lääkäritoiminnasta..
 
Kaa
Luulen, että kokeilemalla löytyy se oikea gyne itselle. Itse olen käynyt yksityisellä jo vuosien ajan, terveyskeskuksella olen viimeksi käynyt kymmenisen vuotta sitten perhesuunnitteluneuvolassa. Hinnathan ovat yksityisillä hieman suolaiset, mutta omasta terveydenhoidosta kannattaakin maksaa. Itselläni esimerkiksi keskenmenon jälkitarkastus+tulehduskokeet+hiivakoe maksoi noin 90 euroa. Siitähän pitäisi saada osa takaisin Kelalta. Hinnatkin siis vaihtelevat suuresti eri paikkojen välillä, kannattaa vaan soitella ja kysellä.
 
Kaa
Ja sitten vielä unohtui, Kelaltahan saa takaisin vain "sairauden hoidon" perusteella tehdyistä käynneistä. Ja sehän on lääkärin arvioinnin varassa, mikä on sairaudenhoitoa... en yhtään tiedä miten esim. normi-papasta saa takaisin Kelalta. Rahhoo siis.
 
Ok,mulla tuhru vaivana.Nytkin just alko menkat ja sitä ennen tuhrus 5 pvää! :headwall: Kaikenmaailman kipuja esiintyy pitkin kiertoo ja yhdyntäkin sattuu silloin tällöin.Että näin.Mutta pitääpä ootella tilipvä ja ottaa sitten puhelin kätöseen.
 

Yhteistyössä