Yritäs vaan vielä, kyllä se muillakin toimii MSN tosin vielä vähän hidastelee, muttei väitä enää etteikö yhteisöä olisi olemassa.Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 22:14 Katrilli76 kirjoitti:Ei toimi ainakaan mulla :/
Hienoa, että olet kirjoittanut kirjan yksin odottaville! Kiitos siitä ja hyvää jatkoa.Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2006 klo 20:50 Eve Mantu kirjoitti:Pakko mainostaa: odotin lasta yksin viisi vuotta sitten ja päätin kirjoittaa aiheesta kirjan. Kirja on ilmestynyt, se on yksin odottavien raskaus- ja vauva-ajan kumppaniksi tarkoitettu voimakirja.
Piipahtakaa blogissani! http://voimakirja.vuodatus.net/
Saakohan tota kirjaa kirjastosta vaiko ainoastaan kirjakaupoista ja jos siten kuinka paljon maksaa?Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2006 klo 21:08 Vadelma71 kirjoitti:Heip,
Luin tuon Even kirjan täss parissa päivässä. Oli hyvä opus. Suosittelen. Moni negativinen asia voi saada positiivisen näkökannan. Vaikka siellä murheen aallonpohjassa on pakko välillä käydä, niin niitä hyviä hetkiä on sittenkin enemmän.
Jos minulle murhe iskee päälle, niin mietin aina sitä kamalaa kuvaa maanjäristysalueella, jossa pikkulapsi etsii kadonnutta perhettään. Raakoja asioita, mutta saa kiittämään joka päivästä ja arvostamaan sitä mitä on saanut. =)
Moi, minulla samankaltainen tilanne; esikoistyttö 5-vuotias ja elokuussa sain toisen tytön. Isosta siskosta on ollut ihanaa kun meitä on nyt kolme vaikka pelkäsin reagoivan negatiivisesti, oltiin niin pitkään kaksin.Alkuperäinen kirjoittaja 19.08.2006 klo 12:15 Heidi kirjoitti:Hei,
Minustakin olisi mukava kuulla yksinodottavista lisää. Minulla on neljäv. tyttö, ja nyt odotan toista lasta yksin. Kertokaa arjen sujumisesta ja omasta jaksamisestanne lisää.
=)
Tota alusta asti yksin yhteisöä ei ole mutta aina yksin yhteisö on.Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 01:36 KirsikkaMAria kirjoitti:Miekin yksikseen odotan, ensimmäistä pikkuistani. Lapsen isä tietää raskaudesta, eikä halua olla osallisena tässä millään tasolla...Toisaalta olen hänelle jo kertoessani ilmaissut etten vaadi enkä pakota häntä mihinkään. MIelestäni se ei ole oikea ratkaisu kenenkään kannalta, halutessaan hän voi osallistua.Mutta siinä tapauksessa vaadin 100% sitoutumista lapseen, en itseeni. Tarkoitan että täytyy ymmärtää se vastuu ja sitoutuminen, lapsen täytyy voida luottaa isäänsä.Siihen mitä hän lupaa. Vaikea selittää mitä tarkoitan...
Yritin liittyä tuohon alusta asti yksin yht-yhteidöön mutta herjasi vain että ei sellaista ole olemassa... Olisi mukava kun olisi joku jolle jutella. LA:han aikaa nelisen kuukautta. Sitten saa käärön syliin..
Tota alusta asti yksin yhteisöä ei ole mutta aina yksin yhteisö on.Alkuperäinen kirjoittaja 23.10.2006 klo 01:36 KirsikkaMAria kirjoitti:Miekin yksikseen odotan, ensimmäistä pikkuistani. Lapsen isä tietää raskaudesta, eikä halua olla osallisena tässä millään tasolla...Toisaalta olen hänelle jo kertoessani ilmaissut etten vaadi enkä pakota häntä mihinkään. MIelestäni se ei ole oikea ratkaisu kenenkään kannalta, halutessaan hän voi osallistua.Mutta siinä tapauksessa vaadin 100% sitoutumista lapseen, en itseeni. Tarkoitan että täytyy ymmärtää se vastuu ja sitoutuminen, lapsen täytyy voida luottaa isäänsä.Siihen mitä hän lupaa. Vaikea selittää mitä tarkoitan...
Yritin liittyä tuohon alusta asti yksin yht-yhteidöön mutta herjasi vain että ei sellaista ole olemassa... Olisi mukava kun olisi joku jolle jutella. LA:han aikaa nelisen kuukautta. Sitten saa käärön syliin..
siis jestas halu olis auttaa siis autan jos nälän vie 8Alkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 22:26 Yksin 2lapsen kanssa kirjoitti:\Niin tiukkaa tekee mutta pärjätään kummastakin lapsesta saan kaupungilta elarit joka on 118e per lapsi. Tästä nuoremmasata ei isyyttä ole tunnustettu ja valtio silti maksaa elarit kuten kaikille muillekin samassa tilanteessa olevillAlkuperäinen kirjoittaja 22.08.2006 klo 19:55 harkitseva kirjoitti:Kertoisitteko, kuinka pärjäätte taloudellisesti yksin? Mitä tukia saa, jos ei ole edes isästä laillista tietoa? Siis ketään maksamassa elareita.
siis kyllä miehet ottaa teidätkin t: jos eri mieltä pahvi8@luukku.comAlkuperäinen kirjoittaja 15.08.2006 klo 18:01 Odottaja kirjoitti:Moi!
En tiiä olisko tää kuulunu odotus puolelle, mutta onko muita yksin odottavia tai jotka jo saanut lapsen, mutta odottaessa jo jäänyt yksin tai valinnut yksinolon? Olisi mukava kuulla kokemuksia miten on mennyt?