yksinhuoltajuus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmu

Vieras
meillä yhteishuoltajuus. mutta menossa nyt uudelleen sossuun (ero 2v sitten) koska MIKÄÄN ei toimi. no lasten elatusmaksu tulee ajoissa nyt, koska tulee Kelan kautte. Mutta muuten, isä on välillä maisemissa, ja tapaamiset toteutuu, mutta sitten yhtäkkiä kuukauteen ei voi ottaa kun on töissä. Ok, töissä muttei kukaan 24h ole töissä. usein tavarat jää sinne ja sitte hädässä niiden kanssa jos niitä tarvitaankin tulopäivänä. (sopimus joka toinen vkl isällä) isä mollaa äitiä ja äidin ostamia juttuja lapsille lapsenkin kuullen, josta tulee paha mieli kaikille tottakai. äiti rehellisesti sanoen ei mollaa isää lasten kuullen, muutoin varmaan sitäkin enemmän. istuimia ei koe tärkeäksi, vaan lapset voivat kulkea välillä ilmankin tai sitten etupenkillä pienempi lapsi (3v).... listaa voisi jatkaa loputtomiin....

onko mitään mahdollisuutta saada yksinhuoltajuutta?

uskonto on heillä tärkeä josta seuraa se että lapset eivät saisi tanssia ollenkaan, koska tekevät syntiä muuten. väittää että vanhempi lapsi on siellä allapäin, joka olisi minun vikani. täällä kuitenkin on iloinen vilkas itsensä. välillä hän ei tahdo mennä isälleen, mutta isä tiuskaisee että nyt on tultava ja sitten pää painuksissa sinne menee lopulta kun äiti on suostutellut, lähinnä sen takia että on pakko mennä töihin. pienenpi menee mielellään kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja harmu:
uskonto on heillä tärkeä josta seuraa se että lapset eivät saisi tanssia ollenkaan, koska tekevät syntiä muuten. väittää että vanhempi lapsi on siellä allapäin, joka olisi minun vikani. täällä kuitenkin on iloinen vilkas itsensä. välillä hän ei tahdo mennä isälleen, mutta isä tiuskaisee että nyt on tultava ja sitten pää painuksissa sinne menee lopulta kun äiti on suostutellut, lähinnä sen takia että on pakko mennä töihin. pienenpi menee mielellään kyllä.

Ei riitä sittenkään.

Sitä paitsi, tuossa on ongelmia tapaamisissa ei huoltajuudessa. Ne ovat kaksi täysin erillistä asiaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
No kysy mieheltä suoraan haluaako laittaa nimensä paperiin. Siinä ei oikeasti muuta tarvita jos toinen allekirjoittaa.

juu ei kirjoita, en oo kysyny, mutta tiedän kumminkin.
hän vaikeuttaa kaikin tavoin meidän elämää, vaikka itse on eron halunnut. (molemmilla uudet puolisot jo)

vaatii päiväkotivuorolistan itselleen, mutta ei suostu sitä täältä hakemaan, vaan se pitäisi hänelle viedä.

todella ahdistavaa..... nyt hän on läsnä vaikeuttavana osapuolena, yhdessä ollessamme hän ei olut lasten kanssa ollenkaan, minä hoidin kaiken.

Alkuperäinen kirjoittaja Klomas:
Alkuperäinen kirjoittaja harmu:

Ei riitä sittenkään.

Sitä paitsi, tuossa on ongelmia tapaamisissa ei huoltajuudessa. Ne ovat kaksi täysin erillistä asiaa.

niin on kaksi eri asiaa kyllä.... mutta ei hän tee nytkään mitään päätöksiä lasten suhteen. olen pyytänyt palavereihin mukaan esim päiväkotiin mutta ei hän tule paikalle. aina on kiiruita. saati käy neuvolassa mukana tms.