V
vierailija
Vieras
Kuulin vasta pari viikkoa sitten, että minun olisi "automaattisesti" pitänyt saada yksinhuoltajuus lastenvalvojalla silloin, kun exälleni määrättiin vuoden mittainen perusmuotoinen lähestymiskielto minua kohtaan. Tämän jälkeen miehellä on ollut kaksi lyhyempää lähestymiskieltoa. Niitä hän rikkoi yhteensä neljä kertaa ja sai kaikista sakkorangaistuksen. Nyt tilanne on rauhoittunut, mutta meillä ei ole minkäänlaista keskusteluyhteyttä. Mies vääntää kaikesta riidan, mitään sopimuksia ei saada tehtyä ilman, että mies pistää kaikessa hanttiin. En ole meidän yhteiselle lapselle saanut edes passia, kun mies ei kiusallaan suostu hakemusta allekirjoittamaan. Mies uhkailee minua ja uutta miestäni, sekä hän on käyttäytynyt väkivaltaisesti minua kohtaan. Mies tekee kiusaa aina kun se on mahdollista. Lääkärin todistusta minulla ei ole, eikä mies aio lääkärissä käydä kun hänessä ei omasta mielestään mitään vikaa ole, mutta olen hänet nyt sen verran kauan tuntenut ja asiaan tutustunut, että voin varmaksi väittää, että mies on narsisti. Onko minulla mitään mahdollisuuksia saada yksinhuoltajuutta vanhojen lähestymiskieltojen ja todella tulehtuneiden välien perusteella?