H
hinu
Vieras
siis joo kun on niin paljon kaikkea selvitettävää...eli pääkaupunkiseudulla asun, oman asunnon olen jo laittanut hakuseen mutta siihen voi mennä kuukausia. Eli kun saan sen asunnon joskus milloin lie, niin miten se toimii tää homma ? Miehellä ei siis ensinnäkään mitään minun yksinhuoltajuuttani vastaan, lapsesta ei välitä. Elikkä, käynkö hakemassa sieltä sossusta jonku sortin papereita jotka mieheni allekirjoittaa, vaan onko mentävä sinne yhdessä paikan päälle ? Jos ja kun mieheni sitten tällaisen paperin yksissä tuumin kanssani kirjoittaa, mites elatus ? Sopiiko että sovimme keskenämme järkevän summan ja tehdäänkö siitä sitten paperi ? Olemme nimittäin mieheni kanssa tästä jo puhuneet ja hänestä olisi sopivaa maksaa n. 300 euroa kuukaudessa. ( lapsi pian neljävuotias ).
Ja tehdäänkö siitä joku päätös jossa kestää aikaa ? niinsanotusti, milloin yksinhuoltajuuteni "astuu voimaan" ? Eli lähinnä olen huolissani maksuista, kun nyt maksan päivähoitoa 264 euroa kuukaudessa miehen tulojen vuoksi, ja yksinhuoltajana vain 60 euroa kuukaudessa. Niin että kauanko siinä siis kestää että olen "virallisesti lain edessä" yksinhuoltaja ? Ja jos on muita asioita joita pitää ottaa huomioon tätä asiaa viedessä eteenpäin, arvostaisin kovasti apua ja neuvoja ! Kiitos. Ja anteeksi kirjoitusvirheeni.
Ja tehdäänkö siitä joku päätös jossa kestää aikaa ? niinsanotusti, milloin yksinhuoltajuuteni "astuu voimaan" ? Eli lähinnä olen huolissani maksuista, kun nyt maksan päivähoitoa 264 euroa kuukaudessa miehen tulojen vuoksi, ja yksinhuoltajana vain 60 euroa kuukaudessa. Niin että kauanko siinä siis kestää että olen "virallisesti lain edessä" yksinhuoltaja ? Ja jos on muita asioita joita pitää ottaa huomioon tätä asiaa viedessä eteenpäin, arvostaisin kovasti apua ja neuvoja ! Kiitos. Ja anteeksi kirjoitusvirheeni.