Yksinhuoltajista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lisbe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lisbe

Vieras
Melkein kaikissa keskusteluissa erottuu kaksi tyyppiä.1.Hyvät ja tärkeät kotiäidit puimassa hammastahnoista 2.yksinhuoltajat,joilla menee aina huonommin.

Kotiäidit haukkuu yh:t jotka ovat: katkeria muiden miehistä,rumia,huono itsetuntosia.

Yh:t haukkuu kotiäidit jotka ovat: Miehen rahoilla eläjiä, "kuinka helppoa niillä on, kun niillä on mies", elämästä tietämättömiä.

Itse olen oma itseni,eikä ole ennenkään tarvinut henkseleitä paukutella muille.

Mä oon ihmetelly sitä, että täällä tarjotaan ainoastaan kaks mallia yh:lle: Joko äiti on lasten lähi, ja isä ottaa lapset joka toinen viikonloppu, tai sitten äiti on totaaliyhäri. Ihan ku se sellasta nykyään olis...

ite oon yh ja ihan omasta halusta:) miehiä kyl hyrrää ympärillä:D mulla on 2 lasta samalle miehelle jonka kans olimme 5 vuotta naimisissa, mulla on ihana työ jossa viihdyn, työajat on ihanat, mulla on ihanaakin ihanampi oma koti (ja kauhea velkataakka) maailman helpoimmat lapset, ihanat harrastukset, vanhempani ja exäni vahtivat lapsia aina kun pyydän että pääsen omille menoille (kaikki asuvat 10km säteellä) olen tosi kaunis, urheilullinen jne. tyytyväinen itseeni, ainoa huono asia mun elämässä täl hetkel on luottohäiriömerkintä,makselen omia hölmöyksiä pois ulosottoon joka kk mutta eipä toikaa nyt mikään niin kummonen murhe ole loppuviimeks..
Mul on aina ollut terveet ja hyvin nukkuvat lapset (onneks)
Toinen huono asia on kateelliset paskaperseet ku ei voi sietää toisten onnea, ollaan kadeja ku tälläsellä nuorella yh:llä menee hyvin enkä ole räjähtänyt väsynyt ja ruma lihava epätoivonen yh, se tuntuu olevan monille ongelma, siskoni on laittanut välit muhun poikki koska on kateellinen jne. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Mä oon ihmetelly sitä, että täällä tarjotaan ainoastaan kaks mallia yh:lle: Joko äiti on lasten lähi, ja isä ottaa lapset joka toinen viikonloppu, tai sitten äiti on totaaliyhäri. Ihan ku se sellasta nykyään olis...

Niin mitä se siiten on??

Mä olen se tuilla elävä yh... kun jäin just äitiyslomalle, saan ne yh-lisät lapsilisiin ja asumistuen ja kelastahan ne tienaamani äitiyspvrahatkin tulee... vakityöstä olen äitiyslomalla ja yh vastoin omaa tahtoani. Tai olishan mulla se mies, mutta en sitä enää jaksanut muiden kanssa jakaa, joten pistin sen kiertoon ja vaanin nyt niiden hyveellisten kotiäitien miehiä... juupa juu-

En ole taistoa tästä ajatellu kirjoittaessa...CandleLighht olet ensimmäinen(no toi toinen kommentti) joka kirjoittaa negatiiviseen sävyyn,että jotta kukakohan tässä alkaa riitaa haastamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole taistoa tästä ajatellu kirjoittaessa...CandleLighht olet ensimmäinen(no toi toinen kommentti) joka kirjoittaa negatiiviseen sävyyn,että jotta kukakohan tässä alkaa riitaa haastamaan...

En minä kylläkään riitaa haasta. :D kyllästyttää kun aina on samat aiheet (ja kaikki kyllä näkee että on yleistystä ja provoilua) ja siitä aiheesta jaksetaan aina tapella, eikä se koskaan johda mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja miia:

Niin mitä se siiten on??

mäkin haluaisin tietää. Tarkoitatko että äiti ottaa joka toinen viikonloppu tai se toinen on kuollut tai kylhän niitä on jokasta noista

Alkuperäinen kirjoittaja yh:
Alkuperäinen kirjoittaja säälin teitä:
yyhoot on säälittäviä tukien pummaajia

tietkö en ole pummaamassa mistää mitään! Ihan samallalailla tienaan kuin muutkin töissä käyvät!

no seli seli... kuitenki ootelet soskusta toimeentulotuki päätöstä... voi kun niissä kestää niin kauan!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

tietkö en ole pummaamassa mistää mitään! Ihan samallalailla tienaan kuin muutkin töissä käyvät!

no seli seli... kuitenki ootelet soskusta toimeentulotuki päätöstä... voi kun niissä kestää niin kauan!!!!

sä oot säälittävä. Taidat olla kade! Ja joo toimeentulotukea ei kuule näillä tuloilla saa. Ei saanut silloinkaan kun kodinhoitotuella olin :D Tukehdu omaan katkeruutees.

sä oot säälittävä. Taidat olla kade! Ja joo toimeentulotukea ei kuule näillä tuloilla saa. Ei saanut silloinkaan kun kodinhoitotuella olin :D Tukehdu omaan katkeruutees.

t. yh siis

t. yh siis

kyllä muakin vituttas olla yyhoo. säälittäviä ootte.

t. yh siis

kyllä muakin vituttas olla yyhoo. säälittäviä ootte.

Tiekkö minua ei vituta ollenkaan :D Säälittäviä on tuommoiset jotka ei pärjää ilman miestä hetkeäkään!

Alkuperäinen kirjoittaja miia:

Niin mitä se siiten on??

:o

Oikeesti? Ootko tosissas?

Miten olisi vaikkapa viikko/viikko? Tai osa lapsista asuu isällä, osa äidillä? Tai kaikki lapset isällä? Tai 1 viikko isällä, 2 viikkoa äidillä? Tai vuorotellaan töiden mukaan? Tai isä ottaa lapset joka viikonloppu? Tai äiti ottaa lapset joka viikonloppu? Tai äiti ottaa lapset joka toinen viikonloppu + yhden arki-illan joka viikko?

Ei yksinhuoltajuus tarkoita sitä, että äiti on yh ja isä ottaa lapset joka toinen viikonloppu, eieieieieiei. Erilaisia systeemejä on vaikka kuinka monta, kukin valitsee sen, mikä parhaiten perheelle sopii.

Yhteistyössä