Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Meillä aikoinaan sovittu 120e/lapsi, ex ei sit maksanutkaan niitä ja kolmisen vuotta nyt on tullut kunnalta. Nouseeko ne ikinä tällaisessa tapauksessa?
samaa mietin.mä oon saanu ulosotosta koko ajan sen saman 120?...ja nyt ei oo pariin kuukauteen tullut sitäkään :snotty:
Siis tuo on kunnan maksama elatustuki.Ei minimielari kaikilleVoisit yrittää lastenvalvojan kautta korotusta elatusmaksuun.
Mutta siis kunnalta saan elatustuet, olen saanut 01/2006 alkaen.
Ota ihmeessä yhteyttä sinne!Himpun vajaa 130euroa on ollut se minimi nytten.Onko tuo 120euroa määrätty oikeudessa tai lastenvalvojalla elatusmaksuksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:siis enkö mä saa tota korotusta? Me ollaan saatu elatusmaksuja 11/07 lähtien..
Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:siis enkö mä saa tota korotusta? Me ollaan saatu elatusmaksuja 11/07 lähtien..
Et,mutta seuraava koskee sitten sinua,ensimmäisen korotuksen yli hypätään.Edellinen korotus on tullut 2007 alussa,joten tämä on sinulle ensimmäinen teidän sopimuksen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksei meitä normaaleja ihmisiä hyysätä niin kuin yh:ta?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksei meitä normaaleja ihmisiä hyysätä niin kuin yh:ta?
Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:Alkuperäinen kirjoittaja nedra:Alkuperäinen kirjoittaja Cara-:siis enkö mä saa tota korotusta? Me ollaan saatu elatusmaksuja 11/07 lähtien..
Et,mutta seuraava koskee sitten sinua,ensimmäisen korotuksen yli hypätään.Edellinen korotus on tullut 2007 alussa,joten tämä on sinulle ensimmäinen teidän sopimuksen jälkeen.
Kiitos infosta! Ärsyttävää, koska noita ehkä nyt sit seuraavan kerran korotetaan vuonna 2025..
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksei meitä normaaleja ihmisiä hyysätä niin kuin yh:ta?
Juuh, indeksikorotuksen myötä mäkin kiskon apaut 6 erkkii enemmän exältä!!! Ja sittenhän mä saankin jo 124 eurooooooo! Mihinköhän mä sen rahan sijoittaisin!
Alkuperäinen kirjoittaja ..:voi kun nousiskinmeillä on ollut aina sama 150e
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksei meitä normaaleja ihmisiä hyysätä niin kuin yh:ta?
Juuh, indeksikorotuksen myötä mäkin kiskon apaut 6 erkkii enemmän exältä!!! Ja sittenhän mä saankin jo 124 eurooooooo! Mihinköhän mä sen rahan sijoittaisin!
Säästä. Tekee jo vuodessa 72 euroa. Saat sitten jouluna lapselle jotain pientä eikä tartte kitistä ettei ole rahaa lahjoihin niin kuin täällä tehdään joka joulun alla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun exä maksaa 105 euroa, on aina maksanut. En oo vissiin osannu vaatia mitään korotuksia. Nii ja sopimus on tehty jo vuonna 97.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mun exä maksaa 105 euroa, on aina maksanut. En oo vissiin osannu vaatia mitään korotuksia. Nii ja sopimus on tehty jo vuonna 97.
Pitää pitää itse huolta, ei niistä muut sinun puolesta huolehdi.
Alkuperäinen kirjoittaja Viva ei kirj.:Miten kun mun lapsen isä maksaa elatusmaksun. Niin tuleeko näihin isän maksamiin ikinä indeksikorotuksia vai onko se aina sama summa sinne asti kun lapsi 18v..? Osaako kukaan sanoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Viva ei kirj.:Miten kun mun lapsen isä maksaa elatusmaksun. Niin tuleeko näihin isän maksamiin ikinä indeksikorotuksia vai onko se aina sama summa sinne asti kun lapsi 18v..? Osaako kukaan sanoa?