Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Möhökampela:Ei ne pelkästään yksinhuoltajille mene....
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:armoton korotus :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:armoton korotus :kieh:
Pitää kiitollisena ottaa vastaan pienetkin roposet :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:Nouseeko ne minullakin??
Olen ensimmäisen kerran saanut elatusmaksua 02/2008.
Lapsen isä maksaa elatusmaksua minulle.
Alkuperäinen kirjoittaja Black Diamond:Exä maksaa enemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:*lähtee Kauppalehden sivuille tsekkaamaan hyviä sijoituskohteita*
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:Nouseeko ne minullakin??
Olen ensimmäisen kerran saanut elatusmaksua 02/2008.
Lapsen isä maksaa elatusmaksua minulle.
ei nouse, aina jää ensimmäinen korotus väliin.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Vau mahtavaa! :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:*lähtee Kauppalehden sivuille tsekkaamaan hyviä sijoituskohteita*
Eiköhän me sijoiteta tuo korotus pussikaljaan?
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Meillä aikoinaan sovittu 120e/lapsi, ex ei sit maksanutkaan niitä ja kolmisen vuotta nyt on tullut kunnalta. Nouseeko ne ikinä tällaisessa tapauksessa?
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:*tulee viivana takaisin*
Ihan kuningasajatus! Ja lisäisin sen verran, että korotusKIN!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Meillä aikoinaan sovittu 120e/lapsi, ex ei sit maksanutkaan niitä ja kolmisen vuotta nyt on tullut kunnalta. Nouseeko ne ikinä tällaisessa tapauksessa?
samaa mietin.mä oon saanu ulosotosta koko ajan sen saman 120?...ja nyt ei oo pariin kuukauteen tullut sitäkään :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Meillä aikoinaan sovittu 120e/lapsi, ex ei sit maksanutkaan niitä ja kolmisen vuotta nyt on tullut kunnalta. Nouseeko ne ikinä tällaisessa tapauksessa?
samaa mietin.mä oon saanu ulosotosta koko ajan sen saman 120?...ja nyt ei oo pariin kuukauteen tullut sitäkään :snotty:
Siis tuo on kunnan maksama elatustuki.Ei minimielari kaikilleVoisit yrittää lastenvalvojan kautta korotusta elatusmaksuun.
Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:Meillä aikoinaan sovittu 120e/lapsi, ex ei sit maksanutkaan niitä ja kolmisen vuotta nyt on tullut kunnalta. Nouseeko ne ikinä tällaisessa tapauksessa?
Siis tuo on kunnan maksama elatustuki.Ei minimielari kaikilleVoisit yrittää lastenvalvojan kautta korotusta elatusmaksuun.
Mutta siis kunnalta saan elatustuet, olen saanut 01/2006 alkaen.