Yksinhuoltajille, ihan mielenkiinnosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä lapsi on aina kulkenut mun mukana, menin sitten hammaslääkäriin tahi gynelle. Kuukausi sitten piti mennä naistentautien polille, aika tuli yllärinä ja olin jo ilmoittanut tarhaan, että poitsu jää kesälomalle. Poika täyttää ihan just 4v. ja mietin, että miten saan homman hoidettua niin ettei poitsu nää operaatiota. Aika lääkärille oli kahdentoista aikaan, joten laitoin kellon herättämään aamulla ennen viittä ja kiskoin naperon sängystä. Juoksutin muutaman tunnin siellä täällä ja kun lääkäriaika koitti, nostin lapsen rattaisiin (tämähän tais olla sitä lapsen rääkkäystä tämän palstan mukaan, kun istuttaa rattaisiin näin ison lapsen) ja samantien hän otti ja nukahti. Heräsi sitten kun poistuttiin lääkärihuoneesta. Eli useimmiten sitä keksii keinon selviytyä, kun tilanne sitä vaatii. Tokihan sitä välillä toivois pääsevänsä helpommalla... Omaa aikaa saan kerran, pari vuodessa. Vähän aikaa sitten tuntui aivan uskomattomalta, kun poika ensimmäistä kertaa meni kaverilleen niin, etten mie ollut mukana *haikeana* Joten tämän myötä taidan alkaa saamaan sitä omaa aikaa enempi, kun poika alkaa kulkea kavereillaan =)

Ollessani yksinhuoltaja ( 1 lapsi silloin ) otin lapseni mukaan lähes kaikkialle, jos oli pakko. Mutta minulla on onneksi lähellä omat vanhempani, jotka auttoivat ja auttavat vieläkin tarvittaessa. Sitten työni on sellainen, että voin hoitaa noita lääkäreissä käyntejä ja virastoissa juoksuja siinä ohessa.

Uusimmat

Yhteistyössä