yksinhuoltaja + laihdutus, haluatteko antaa vinkkejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yh

Vieras
Miten kun lasten kanssa ei oikein pääse reippaalle lenkille, vaikka kylläkin ihan lapsen vauhtia tietenkin käydään kävelyllä jne, niin mitä liikuntaa/jumppaa voisi harrastella kotona kun lapset nukkuu että saisi hieman hikeä pintaan? oisko jollain jotain hauskaa linkkiä tms mistä voisi saada vinkkiä? :)

joo ruokavalio on kyllä kohdillaan ja nyt neljään viikkoon on lähtenytkin 3.5kg mutta haluaisin vaan hieman tehostaa sitä liikunnalla, on tuota löysäääkin vähän jne..

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
aerobic tai jumppavideot? Tai joku kuntoilulaite?

mitään kuntoilulaitetta ei juuri nyt ole vara ostaa, mutta saako noita jumppavideoita ihan jostain tavallisesta kaupasta vaikkapa top tenistä..? kiitos vinkistä :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
aerobic tai jumppavideot? Tai joku kuntoilulaite?

mitään kuntoilulaitetta ei juuri nyt ole vara ostaa, mutta saako noita jumppavideoita ihan jostain tavallisesta kaupasta vaikkapa top tenistä..? kiitos vinkistä :)

No ainakin netistä saa tilattua. googleen hakusanaksi jumppavideo tms.

Mä oon lisänny hyötyliikuntaa, jätetään useammin auto pihaan ja kävelen + poika ajaa pyörällä tai istuu rattaissa. Vain kerran viikossa pääsen jumppaan tai lenkille.
Mutta laihtua aion ja oonkin jo painonvartioiden pisteitä laskemalla. Pojalle teen osittain eri ruoan.

Mulla on stepperi ja käsipainot, lisäks teen vatsalihas liikkeitä. Kalorilaskurissa olen ollut puoli vuotta, sieltä saa lisää motivaatiota. Lapsi rattaisiin ja koira hihnaan, heidän kanssaan teen kävelylenkkejä, joskus pääsen lenkille yksin, kun koira ja lapsi on ex:llä, se on jo luxusta, pystyy sauvakävelemään ja vähän juoksemaankin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Öökkänä:
Mulla on stepperi ja käsipainot, lisäks teen vatsalihas liikkeitä. Kalorilaskurissa olen ollut puoli vuotta, sieltä saa lisää motivaatiota. Lapsi rattaisiin ja koira hihnaan, heidän kanssaan teen kävelylenkkejä, joskus pääsen lenkille yksin, kun koira ja lapsi on ex:llä, se on jo luxusta, pystyy sauvakävelemään ja vähän juoksemaankin :D

Niin ton stepperin löysin kirpparilta 7?

Yhteistyössä