Yksinäisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Yksinäisyyson vain sana. Kuitenkin minusta kauhea tunne. Sitä saa kokea päivästä toiseen, viikosta toiseen. Ajoittain tää yksinäisyys ahdistaa tosi paljon, jotenki en osaa nauttia tästä ollenkaan. Kaipaan niin paljon vierelle kulkijaa. Joka kuuntelee ja tukee ja joka on vain läsnä. En tiedä kauvan jaksan tätä yksinäisyyttä. Joskus on vaikee kattoa sivusta ku muut läheiset perustaa perheitä. Tätä ei varmasti kaikki ymmärrä, mut pakko oli jonnekkin avautua ku en oikeen tiiä kelle puhuisin tästä.

Haluaisitko oppia olemaan yksin tuntematta yksinäisyyttä vai löytää jonkun jotta et olisi yksin? Mä luulen että jälkimmäinen on helpompi toteuttaa jos tuo ensimmäinen on jo kunnossa.

Itselläni ei ole kokemusta yksinäisyydestä vaikka elin sinkkuna pitkään ja suurin osa kavereistani oli parisuhteessa.

Mielestäni syvien ystävyyssuhteiden luominen on helppoa kun on itse avoin ja aidosti kiinnostunut muiden asioista. Elämänkumppanin löytäminen on onnesta kiinni, mutta sekin edellyttää sitä että antaa itsensä jotta voi saada toisen.

löytää jonkun jotta en olisi yksin. Minä olen mielstäni avoin ja aito. Olen myös aidosti kiinnostunut muiden asioista, tykkään auttaa läheisiäni. On mulla yks syvä ystävyyssuhde. Elämänkumppanin löytäminen on onnesta kiinni.

Tiedän tunteesi, kariutui juuri tuossa joulun jälkeen 5vuoden suhde, ja yksinäisyys on musertavaa aika ajoin. ystäviä kyllä olis,mutta ei ne pysty täyttää sitä mikä jäi tyhjäksi.

Yhteistyössä