yksinäisiä muita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
Olenko mä ihan oikeasti ainoa joka on yksinäinen eikä koskaan ole vloppusi tai juhlapyhisin mitään tekemistä? Oon siis yhden lapsen yh-äiti, mun vanhemmat eivät eivät juhli pääsiäistä j a eksän vanhempien kans ei olla tekemisis... Harmittaa kun inhosin itse tätä aina muksuna, kun meillä ei ikinä tehty mitään erityistä, mut nyt oman lapseni kanssa en myöskään osaa tehdä mitään kivaa... Kertokaa mitä voi äiti ja poika 3v tehdä VÄHÄLLÄ RAHALLA Turussa?

Taidan olla ainoa yksinäinen, kun ei pahemmin vastauksia tule :( On mulla ystäviä, mut ovat kaikki sellasia et viettävät aikaan perheensä kanssa eikä sinne kutsuta yh-äitiä, ehkä tilanne olisi toinen, jos mullakin olisi mies... Voisimme yhdessä kutsua heidät kylään, mutta jos yksin kutsun niin eivät tule:(. En tajua miten mun ystävät ovatkin niin perhekeskeisiä tai oikeastaan MIESkeskeisiä :)

Et ole ainoa,ei minullakaan ole yhtään ketään lapsen lisäksi,joka tietysti on jo paljon-mutta kaipaisi sitä aikuisenkin seuraa.Silloin voisi lapsellekin löytyä enempi tekemistä.Meillä puolestaan ei ole edes sitä vähääkään rahaa.Ainoa mitä tulee mieleen niin voidaan ulkoilla ja vaikka askarrella jotain.Näyttelyt ei yleensä maksa mitään.Tai onko kirjastot auki?Jos hopplopp on auki ja paikkakunnalla,sinne ei maksa vanhempi mitään,ja oliko ton ikänen lapsi max.6 e.

Lapsena mulla oli yks kunnon ystävä ,oltiin 20v asti useasti yhdessä mut sitten hän muutti niin kauas että yhteydenpito jäi puhelimen varaan.Sen jälkeen ei kyllä oo ollut ystäviä,ja olisi ihana omistaa sellainen kyky lähestyä ihmisiä niin että niistä tulisi ystäviä.Välillä kadehdittaa kun juttelen tämän lapsuuden ystävän kanssa kun hän kertoo kaikista tuttavistaan ja ystävistään.

Yhteistyössä