Nyt kertomaan ja avautumaan tänne näin!
muut yksinäiset äidit? Saan kyllä aikani kulumaan vauvan kanssa, joka on nyt puolivuotias. Nyt olen alkanut kyllästyä tähän yksinäisyyteen. Miehen iltavuorot on kaikista kamalimpia. Oon vissiin jotenki masentunu tässä kun ei jaksa tehdä mitään. Mitään siivota, just ja just vauvan hoitaa, kylvettää ja olla mut mikään muu ei kiinnosta. On ollut ennen raskautta paha masennus enkä halua sitä uudestaan, yritän estellä sitä mutta tulee vain ajatus että Ei Jaksa.
Alkaa kämppä olla aika sietämättömässä kunnossa..eihän tuo mieskään jaksa yksin siivota..jotain pientä ehkä..
Rakastan kyllä vauvaani yli kaiken mutta olen vaan itkuinen ja surullinen ja vihastun helposti pienestäkin asiasta..
Lapsen muutama kummi jaksaa käydä ehkä kerran viikossa, joskus harvemmin, omat kiireet heillä..kävisivät muuten kyllä varmasti useammin..
Nopsasti tässä vaan kirjottelin kun vauveli tuossa vaunuissa vieressä kitisee..
Kertokaa miten siellä menee.
muut yksinäiset äidit? Saan kyllä aikani kulumaan vauvan kanssa, joka on nyt puolivuotias. Nyt olen alkanut kyllästyä tähän yksinäisyyteen. Miehen iltavuorot on kaikista kamalimpia. Oon vissiin jotenki masentunu tässä kun ei jaksa tehdä mitään. Mitään siivota, just ja just vauvan hoitaa, kylvettää ja olla mut mikään muu ei kiinnosta. On ollut ennen raskautta paha masennus enkä halua sitä uudestaan, yritän estellä sitä mutta tulee vain ajatus että Ei Jaksa.
Alkaa kämppä olla aika sietämättömässä kunnossa..eihän tuo mieskään jaksa yksin siivota..jotain pientä ehkä..
Rakastan kyllä vauvaani yli kaiken mutta olen vaan itkuinen ja surullinen ja vihastun helposti pienestäkin asiasta..
Lapsen muutama kummi jaksaa käydä ehkä kerran viikossa, joskus harvemmin, omat kiireet heillä..kävisivät muuten kyllä varmasti useammin..
Nopsasti tässä vaan kirjottelin kun vauveli tuossa vaunuissa vieressä kitisee..
Kertokaa miten siellä menee.