Yksinäinen vantaalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hehkeys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hehkeys

Vieras
Mulla/meillä ei ole minkäänlaisia kyläilypaikkoja,eikä muutenkaan ystäviä,joille vois soittaa tai harrastaa jotain.
Ei ole väliä, onko sulla lapsia vai ei,mulla kuitenkin on.
Iälläsi ei ole väliä,mutta ehkä 20-30v kiinnostaa eniten,koska itsekin olen sen ikäinen,mutta voit olla minkä ikäinen tahansa.!!!!!!!!!!!!!!

Pistäs kirjettä ja tarinaa tulemaan,oottelen jo innolla!!!!
tiijan-hotmail.com KIRJOITA SUORAAN (ei pakko)

Etsiskelen sitten tosi ystävää,jonka seurassa viihtyisin useinkin ja vois kait yhdessä mennä jonnekin.

Mesekin ois kiva!!!!

Mihiste katositte jotka viimeksi vastasitte? VASTATKAA UUDELLEEN!!
Oon ootellut postienne.

Tai sit kaikki uudet kirjoittelemaan ja meses ainakin tutustuu helposti.

Harmi, että sulla on tuo ikävaatimus. Mutta hyvä sentään että mainitsit, en turhaan ota yhteyttä.
Nimimerkillä ystävää kaipaava lapsellinen -mutta liian vanha sinulle - vantaalta.

Moi !

Aika kiva taas huomata et olet tullu palstoille ja haet taas seuraa ja kunmailivaihtoon alat ni sit välil jaksat vastailla ja sit taas et...sulle pitäs olla heti kaikki valmiina..haet tääl seuraa ja sit lopulta etsaa seuraa. oisko sussa jotain vikaa ???kantsii ihan tosi miettiä, mäkin olen ollu sun kans 2 kertaa e-mail vaihdos ja totesin et sä lopetit kummalki kertaa ja haet täält aika ajoin seuraa..ja sit sun mailit on sellasia et ees kerro itsestäsi juurikaan vaan osan itsestäsi, ihan kun salailisit kokonaan omaa itseäsi, tee itsellesi jotain. Ihan kiva jos seuraa haet ja pystyt sitä antamaan toisille...ja sul varmaan on varmaan jotain elämän kolhujapaljonkin ollu,sen näkee sun viesteistäs...sulle toivon rakkautta ja ystävyyttä paljon !!!!!

Sinun ystävä ikuisesti vaikka ei tunneta koskaan :heart:

mulla ei ole ollut nettiä,joten en ole päässyt kirjoittelemaan sinullekkaan.toinen on ollut raskausajan hirvittävä väsymys,joka on pakottanut tekemään vain lyhkäsiä kirjeitä ja ehkä pitkittänytkin vastaamista ja lopulta tuo,ettei ole edes ollut nettiä.ei nuo sinun olettamuksesi pidä paikkaansa.ihmettelen miten tuollaista väität.jos noin kovasti kaipailet kirjeitäni,niin kirjoita ihmeessä (jos enää kehtaat) ei mulla mitään traumoja ole,enkä salaile mitään.mulle on yleensä sanottu et oon tosi avoin.kun nyt en ole raskaana,niin oon taas ihan normaali pirteä itseni.se raskausaja väsymys on ollut ihan kauhea,kai muillakin on vastaavasta kokemusta.
jos sul on mese.niin laita ihmeessä,jotta pääset paremmin tutustumaan.

Yhteistyössä