yksinäinen kesä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksinäinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

"yksinäinen"

Vieras
Mulla alkoi kesäloma ja intoilin siitä kovasti, kunnes taas tänään tajusin, että niin joo, mun kesän ainut aikuiskontakti tulee olemaan kaupankassa ja bussikuski :(
Oltiin aamupäivä lasten knassa puistossa, onneksi heistä on edes seuraa toisilleen. Minä istua törötin yksinäni ja haaveilin että olis juttuseuraa.
Kaikki on joko töissä tai sitten lomalla eli perheen kanssa mökillä. Tottakai he haluavatkin viettää aikaa perheen kesken jos vanhemmille sattui samaan aikaankin vielä loma..mutta näin totaali yyhoolle tämä kesä taitaa käydä aika pitkäksi :/

mistä mä repäisisin seuraa puistonlaidalle? en tahdo kahviseuraa tai mitään kyläilyjä, puistoilu riittäis.
vai pitääkö mmun koko kesä haaveilla yksinäni siitä eräästä miehestä jota en tule koskaan saamaan ja joka on joka yö mun unissani :'(

Minäkin olen välillä yksin päivätolkulla. On eduksi viihtyä itsensä kanssa. Kaipaan kyllä läheisyyttä, mutten etsi sitä väkisin. Älä itke *ojentaa nenäliinan* :-)

kyllä mä yleensä viihdynkin yksin, mutta ois se nyt joskus kiva seuraakin olla, ihan aikuistakin seuraa siis.

ja kun puistot näyttää olevan kesäaikaan tyhjänä, ihmiset mökkeilee tai sitten siellä on koululaisia keskenään. eikä täällä oiskein ole lastentapahtumia.

[QUOTE="mies";28666536]Minäkin olen välillä yksin päivätolkulla. On eduksi viihtyä itsensä kanssa. Kaipaan kyllä läheisyyttä, mutten etsi sitä väkisin. Älä itke *ojentaa nenäliinan* :-)[/QUOTE]

Sniif Sniif Sniif

Miten ihmeessä sinä voit viihtyä itsesi kanssa?

[QUOTE="a p";28666627]kyllä mä yleensä viihdynkin yksin, mutta ois se nyt joskus kiva seuraakin olla, ihan aikuistakin seuraa siis.

ja kun puistot näyttää olevan kesäaikaan tyhjänä, ihmiset mökkeilee tai sitten siellä on koululaisia keskenään. eikä täällä oiskein ole lastentapahtumia.[/QUOTE]

Mitäs, jos muuttaisit päivärutiineja ja käykää vaikka museoissa, nähtävyyspaikoilla, uimahallissa, lähirannalla eli mitä kohtuullisen matkan päässä olisi edullisesti tarjolla. Puhu ihmisille, ennakkoluulottomasti, jolloin saatat löytää hauskan mummon, hulvattoman teinin, ystävällisen papan tmv. Yksin ei todellakaan tarvitse olla, mutta jos asettaa tiukat kriteerit kenelle haluaa puhua saa taatusti nököttää oloissaan.

Meidän lähin bussipysäkki on avannut laajan tuttavapiirin ja käsittää pikkulapsista vanhuksiin. Kukaan ei ole tähän mennessä saanut slaagia ryhtyessäni jutustelemaan. On jopa halattu lähtiessä, joten ihan itsestään se on kiinni miten seuraa saa.

Kukaan ei lue ajatuksiasi, joten oma avoimuus ja myönteisyys vetää ihmisiä. Suosittelen!

[QUOTE="vieras";28666630]Sniif Sniif Sniif

Miten ihmeessä sinä voit viihtyä itsesi kanssa?[/QUOTE]

No, en ole koskaan pannut paljoa painoarvoa muiden näkemyksille elämästäni tai mielenkiinnon kohteistani (toki keskustelen niistä mielelläni). Teen itselleni nautinnollisia asioita ja uskon itseeni ja myös arvostan itseäni. :)

On sääli kun meillä Pohjois-Korean tapaan erityisesti naisten keskuudessa on niin vähän todella erikoisia ajattelijoita, harrastelijoita, jne. Ihmiset eivät saavuta sellaista hyvää oloa muiden ehtoja toteuttaessaan itsensä hinnalla. Kun itsen kanssa kaikki on kunnossa, myös ihmissuhteista tulee antoisampia ja läheisempiä.

[QUOTE="mies";28666782]No, en ole koskaan pannut paljoa painoarvoa muiden näkemyksille elämästäni tai mielenkiinnon kohteistani (toki keskustelen niistä mielelläni). Teen itselleni nautinnollisia asioita ja uskon itseeni ja myös arvostan itseäni. :)

[/QUOTE]

Meinaatko homostelua noilla mielenkiinnon kohteilla?

Yhteistyössä