yksinäisyys??

Hei!

Täällä olis kanssa yksi aina välillä itsensä hieman yksinäiseksi tunteva espoolainen tuore mamma. Meidän vauveli on 3 viikkoinen, joten tämä äitiys on vielä uutta ja hieman arkaillen liikun tuollla kodin ulkopuolella. Jos kuitenkin saan liittyä joukkoonne, niin mielellään tulisin tutustumaan muihin espoolaisiin äiteihin. Asumme tällä hetkellä Matinkylässä (ollaan muuttamassa kyllä täältä kesän alussa jonnekin muualle päin Espoota), joten tuo Omena olisi mitä loistavin paikka harjoitella kodin ulkopuolista elämää. Voin siitä sitten kiiruusti kipaista kotiin, jos vauva hermostuu, ja alkaa liiaksi ahdistamaan . =)

Mitenkä on, kelpaako tällainen mamma mukaan?
 
Hei!

Minä tulisin myös mielelläni mukaan! :wave: Asun lähellä Espoon keskusta, ja Matinkylä on lyhyen bussimatkan päässä. Minulla on nyt kohta 7 viikkoinen poika, joka sekin tuhisee nuhassaan....
 
Juu aamupäivä meillekin paras ajankohta, ehkä tuo klo 11 koska täältä meiltä kestään tunti tulla julkisilla omenaan. Niin ei tarvis ihan kovin aikaisin kotoa lähteä.

mutta tiistaitaisin mulla on joka kerta menoa, että joku muu päivä jos sopisi!
 
Hei vaan täältäkin!

Meillä myös alkaa elämä voittaa noiden tautien suhteen. =)
Aikataulusta sen verran että meille sopisi myös parhaiten aamupäivä eli 11 on ihan passeli. Päivistä maanantai on meille vähän huono mutta muut päivät passaa oikein hyvin.

Nyt tämä mamma lähtee nukkumaan. Kivaa jos saadaan koottua enemmänkin porukkaa mukaan. Palataan! :wave:
 
mun on pakko perua meidän tulo tuolloin 14 päivä koska meillä on 12.40 neuvola lääkäri, olin ihan unohtanut sen tänään katselin tuota neuvolakorttia ja nyt vasta tajusin sen!! otetaanko toinen päivä ?mulle sopisi myös perjantai??
 
Tasku Venus
ei sattuis ketään olemaan itä-vantaan puolella? minäkin olen aika yksinäinen. :/ poika on kohta 5 kk. mä en voi hirveen pitkälle lähteä kun poika ei viihdy vaunuissa ja sylissä täytyy sit pitää.
 
Töyhtö Mä oon itä-vantaan puolelta... En oo tähän ketjuun ennen laittanu viestiä, lukenu vaan. Mä kun en uskalla lähtee julkisilla noin pitkälle reissulle Espooseen asti. Sinnehän kestää täältä korvesta 1,5h suuntaansa :D
 
Mulle sopii myös toi 28.5.

Tän ketjun tarkoituksena oli kai löytää Espoosta seuraa. Töyhtö ja Bourriquet, tehän voitte perustaa uuden ketjun, jossa etsitään yksinäisiä äitejä Itä-Vantaalta. Tuntuu ainakin kovasti siltä, että seuran kaipuuta on liikkeellä vähän joka puolella. =)

Tinii Mukaan vaan, jos jaksat matkustella tänne Espooseen. B)
 

Yhteistyössä