Yksinäinen nainen keinohedelmöityksessä?

KERHO etusivulla on linkki mistä pääsee perustamaan kerhon, jos nyt tässä ke, to , pe ei sitä kukaan aloita niin mie voin kerhon avata launtaina, sen voi rajata niin että vain mun kutsumat ihmiset pääsevät kerhoon mukaan, käytännössä sanotte hep tässä ketjussa ja mä kutsun teidät sinne, kerhon sivulle on salasana jonka annan jokaiselle mukaan kuuluvalle ja siten voidaan keskustella rauhassa, ei siis vaikuttanut vaikealta jutulta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vellunkainen-78:
Mun mielestä kerhon perustaminen on hieno juttu, mutta vielä siitä että miten huolehdimme siitä että uudet yksinäiset lapsesta haaveilevat pääsevät mukaan?
Eiks täällä vois säilyttää tän julkisen keskustelun/ketjun, vai onko kaikki nyt lähdössä sinne suljettuun? Tätä kauttahan sinne vois hakeutua ketkä haluaa..?
 
Evenstar: Sain apteekissa suoraan lääkkeistä kelakorvausta 42%. Kelalle lähetän joka kerta klinikalta saamani laput joihin on jo valmiiksi laskettu korvaus.Eli tutkimuksista ja hoitajan avustuksesta.Sain ensimmäisestä korvauksen ja tiedon kelalta.Nyt he kysyvät asiaa minulta miksi näissä tutkimuksissa käyn.Luultavasti perivät maksetut rahat takaisin.Palaan asiaan kun tiedän enemmän.
 
Heips!
tännehän on tullu kovasti tekstiä siitä millon viimeksi kävin :) ja sanon "hep", haluan mukaan teitin kerhoon, jospa kerkeisin aktiivisemmin olemaan mukana näissä keskusteluissa.
Meillä ei ole tuo isäkysymys vielä pinnassa kun poika ei puhu (2.v), mutta oon ajatellu puhua asiasta jo ennenkuin tuleekaan kysymyksiä. ja tosiaan tämä tilanne on eri kuin "tahtomattaan" yh-äidiksi joutuneilla, itse en ole kokenut tippaakaan raskaaksi tätä elämää päinvastoin, nyt elämästä löytyy enemmän värejä. onhan ollu kyllä raskaita aikoja, mutta ne eivät ole johtuneet yksinhuoltajuudesta, asiat eivät vaan aina mene niinku suunnittelee ja siihen on vaan sopeuduttava. Monesti asiasta kaivetaan esiin vaan negatiiviset puolet, varsinki yksinhuoltajien elämästä ;)

Nuista kela-korvauksista: sain lääkkeistä korvaukset, vaikkei mitään varsinaista "vikaa" ole. Inssejä edelsi lääkehoito, jotta saatiin ajoitus kohdilleen.
 
Hep, sanon minäkin siihen kerhoon.

Nimi asiaan, vanhanajan konsti oli huutaa ulkona lapsen nimeä ja kuulostella miten se omaan korvaan kuulosti... Nyt sitten vaan huutelemaan parvekkeelta ....nimi... syömään! heh,heh...

Kelakorvaus asiaa, minä en saanut suoraan apteekista korvauksia vaan kaavakkeen jolla haetaan korvauksia. Onkohan apteekeissa eri systeemit? tiedä tuota

Pikkujoulut ei hassumpi idea, mutta onko se oltava arkipäivä? Ehkäpä lauantai tai sunnuntai?
 
no niin mä perustin sitten kerhon, se löytyy nimellä itseelliset naiset, ja sen jäsenyyttä täytyy hakea, etusivulla on selkeät ohjeet, ja äkkiältään luulisin että ne hakemukset tulee mulle?? mie en missään nimessä halua olla kerhossa mikään päällepäsmäri, mutta että jonkun se täytyi perustaa ja olla aloittaja, jos olet erimieltä asioista voit sen toki ilmaista, mutta nyt se kerho on tehty

toivoisin että yleinen keskustelu jatkuu myös täällä ja leenan ehdotus että mukaan tulisi ne jotka jakavat myös omiakokemuksiaan on musta hyvä... vastuu kai sit jää mulle ketä kerhoon pääsee, yritän olla tasapuolinen ja tarkka... toivottavasti se kerho lähtee toimimaan, nyt se on perustettu ja mä pääsen kerhonsivuille , toivottavasti te muutkin... iikkkk
 
Heh, kävin etusivulla klikkasin kerhoon ja löysin itseelliset naiset, klikkasin sitä ja se pyysi salasanaa? Menin taas kerhosivulle ja siellä luki että suljettuun kerhoon pääsee niin että kerhon pitäjä lähettää kutsun sille jonka haluaa kerhoon ja sen salasanan. Jennuli laitatko yv:tä siittä salasanasta? Vai ymmärsinkö väärin sen ohjeen...
 
Moikka kaikille!

Olen ollut suht hiljaa viime aikoina, ärtsy poskinontelontulehdus on vaivannut. Eilen aloitin kolmannet antibiootit ja toivon, että ne vihdoin puree.

Mä haluaisin kans mukaan siihen kerhoon eli laitatko Jennuli mullekin salasanan?
 
tosiaan kaikki jotka kerhoon nyt haluavat, niin toivottavasti saadaan sama ilmapiiri siirrettyä sinne ja se et jokainen antaisi myös itsestään jotain eikä vain olisi lukijana, eli tasaista vuorovaikutusta ja sellaista reilua meininkiä...

salasanat laitettu teille :)
 
eli homma toimiin niin että jos haluat kerhoon pyydä salasana, sen avulla pääset täyttämään hakemuksen , jonka mä sit voin hyväksyä ja tietysti hyväksynkin teiltä kaikilta, mutta mulla on myös mahdollisuus hylätä hakemus jos henkilö on saanut salasanan mutta hän ei ole oikealla asialla, mun tartti keksiä siihen hakemukseen kysymyksiä, ja oli vähän outoa yrittää jotain kysellä, vastaatte sitten mitä vastaatte, mutta pääasia et saadaan jutella ilman ulkopuolisia.

eli lyhyesti:

-pyydä salasana multa
-kerho löytyy etusivulta: kerhot otsikon alta, nimellä itseelliset naiset
-täytä hakemus
-mie hyväksyn sen ja kerho on pystyssä
 
Jennuli
Kiitos Sinulle älyttömästi kun jaksoit kerhon perustaa! Jos siis lähettäisit salasanaa, jotta hakemusta pääsen kirjailemaan B)

Kävin muuten tänään psykolla ja hän suositteli kans tuota suljettua kerhoa. Oli kuulemma joskus tullut oikeasti ongelmia tämän nettikeskustelun ja oikean kasvotusten keskustelun kohtaamisesta. Kerroin tietysti ylpeänä, miten hienosti meillä meni tapaaminen ja kummatkin oltiin sitä mieltä että tällainen vertaisverkko on ehdottoman tärkeä.

Sanoi muuten se psyko mulle samaa mistä täällä olikin aikaisemmin puhetta, että ei saisi kertoa ihmisille, miten lapsi on saanut alkunsa. No sovittiin jo toinen aika, jossa kuulemma sitten enemmän paneudutaan eettisiin kysymyksiin, eli onko tämä ylipäätään oikein lapselle... ja mitä lapselle kerrotaan. Toivottavasti hän ei kuitenkaan rupea moralisoimaan. Meinasi kuulemma vain kysyä tiukkoja kysymyksiä, jotta saan itsekin valmiutta kohdata jatkossa lapsen kysymykset.

Eka oviskin tuli bongattua eilen illalla, ja nyt yritän malttaa mieltäni seuraavaan kiertoon. :xmas:

 
Juu kerhon jäsenyyttä kävin hakemassa....
eipä oikeen viiti tänne mitän henk. koht. kirjottaa kun on tullut mies "vierailijoita" palstalle.... no mut kerhoon vaan hekemuksia muutkin niin jatketaan siellä suojattua jutustelua.

 
Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
no niin mä perustin sitten kerhon, se löytyy nimellä itseelliset naiset, ja sen jäsenyyttä täytyy hakea, etusivulla on selkeät ohjeet, ja äkkiältään luulisin että ne hakemukset tulee mulle?? mie en missään nimessä halua olla kerhossa mikään päällepäsmäri, mutta että jonkun se täytyi perustaa ja olla aloittaja, jos olet erimieltä asioista voit sen toki ilmaista, mutta nyt se kerho on tehty
Hep kerholle täältäkin, lähettäisitkö Jennuli yksärillä salasanan?

Kirjoittelen lisää myöhemmin, tää nyt vaan tälleen pikaisesti, että pääsisin mukaan kerhoon. =)
 
emma Eipä kyllä perustellut mitenkään! Se vähän jäikin vaivaamaan. Meillä meni aika jo siinä vaiheessa puolella tunnilla yli, joten kai toi oli sen sellainen "pakollinen" lausahdus jonka sanoo kaikille... tai en oikeestaan tiedä... :p

Onneks noin muuten jäi hyvä fiilis. Kyselin, että millaisen kuvan minusta sai päätöstäni ajatellen niin vain positiivista kuulemma :) Ja sitäkin psyko positiivisesti ihmetteli kun ns. tiesin monista asioista, täällä palstalla kun oppii kaikenmoista ja google on edelleen hyvä väylä moneen tietoon... Ja todellakin olet emma oikeassa, että on hyvä jutella tiukoista kysymyksistä etukäteen, jotta vahvistuu entisestään oma päätös!

edit: onpa huonoa suomea allekirjoittaneella, koittakaa saada selvää :saint:
 

Yhteistyössä