Yksin täällä tylsistytään.*turhaa narinaa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edna Birch
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Edna Birch

Aktiivinen jäsen
09.05.2005
9 760
0
36
Ollaan loppuviikko kaksin (tai no, mies töissä päivät ja kotona illat). Koti on niin hiljainen, tyhjänoloinen, siisti ja rauhallinen että ei tosikaan. Mulla on kauhia ikävä esikoista joka on nyt reilun vuorokauden ollu mummilassa - ja vielä pitäis sunnuntaihin asti pärjätä ennenku mennään likan kans perässä.

BOOOOORING.

Kai tästä pitäis nauttia, mutta ku.. on niin kädetön olo ku on vaan tuo ainukainen. Mitä ihmettä mä sitte teen ku kumpikaan ei oo enää "kiinni" mussa?

:whistle:

Minkä ikänen sun kuopus on,jonka kanssa päivät vietät? missä päin suomea? koita keksiä teille jotain kivaa joka päivälle - sateella sormivärimaalausta,aurinkoisena päivänä piknikille tai torille.. Siis joka päivä jotain hauskaa kahdestaan :)

Shoppailu muuten mutta on vähä budjettivajetta :D kirjasto, leikkipuistot, eväsretket ym. on ns. tuttua hommaa joten niitä me tehhään muutenki. Huomena vois käydä uimahallissa nöppösen kans, porealtaassa lillumassa :D

* nyt se sitte likka otti lähti naapurintytön tykö leikkimään, eli ylhäisyydessä yksinäisyydessä käsiäni pyörittelen :laugh: onneksi alkaa Emmerdale! Ei sitä tajua kuinka on itse kiinni ja riippuvainen lapsissaan, ennenku kummallaki on ns.omaa elämää. :xmas: mistäs äitille saatais? Anttilan alelaarista?

selaista se, minä olen jo laittanut kaksi maailmalle ihan kokonaan (isänsä alttarille saatellut ja sulhoille luovuttanut :D) nyt on iltähdetkin toinen mummolassa ja toinen siskon tykönä jotta hiljaisuus ja luonnoton siisteys vallitsee täälläkin.Mitä sitten kun mies lähtee huomenis taas ainakin viikoksi rekkareissuun ja koira menee tyttären tykö kiimavahtiin kun muutes voip olla meillä kohta pentuja eikäs enää yhtään hiljasta :D