Yksin odottavat tänne näin :)

Täälläkin yksin. :(

Koko odotus ajan ollut yksin. Odotan surussa,yksin... On ollut todella raskaita hetkiä. Olisi ollut mukava jakaa vauvan ensimmäiset liikkeet lapsen isän kanssa.
Tänään ollut tosi hankala päivä. Harmittanut joka asia ja ahdistaa tämä yksin oleminen ja odottaminen. Masentaa kaikki. Ei vaan viitsi aina omalle äidilleenkään soittaa ja valita.

Tuleva isä sanoi ihan täysin vesiselvänä ja aivan täysin tosissaan raskaudesta kuultuaan että koko homma on vain ja ainoastaan minun syytäni ja minun vastuullani. Hänen mielipiteet asiasta vaihtelevat niin usein etten tällä hetkellä tiedä mitä ajatella. Luultavasti tunnustaa isyytensä ja ottaa vastuun. Hänen mielestä olen tahallaan raskaaksi hankkiutunut. Ihan yllätyksenä tuli minullekin tämä raskaus. No onnellinen olen kuitenkin tulevasta lapsesta. :heart:

Vera-84
En voi edes kuvitella miten pahalta sellainen tuntuu kun tuleva isä ei osallistu millään tavalla koko hommaan. Monet miehet on epäkypsiä ja vastuuntunnottomia. Jotkut tosin muuttuvat lapsen syntymän jälkeen. Itse "fyysisesti" odotan lasta yksin, kun mies ei ole Suomessa tällä hetkellä eikä tule olemaankaan pitkään aikaan, mutta ei muuten ole yksin jättänyt. Soittaa joka päivä jne. Tsemppiä sinne ja ajan kanssa yleensä asiat parantuvat, niinkuin haavatkin... :hug:

Yhteistyössä