Yksin, lasten kanssa uuden vuoden aattona, muita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiteeliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiteeliini

Vieras
MItä aiotte tehdä? Meillä mies lähti töihin ja minä olen tyttöjen 9v. ja 11v. kanssa kotona. Aiotaan valaa tinat. Nakit syöty jo. Kohta mennään katselemaan raketteja. Saas nähdä jaksavatko likat valvoa puolille öin.... Kovasti sitä yrittävät. Mitä muiden lasten kanssa uutta vuotta viettävien aattoon kuuluu?

noo tässä tytön kaa kahestaan ikää huomenna 3v syöty nakkei ja karkkii. käytiin tuolla ampumassa muutamat paukut tyttö tykkäs vain hiljaisista suihkuista kovista paukuista ei. tyttö näyttää jo kohta nukahtavan. huomen mennään tiibettiläiseen syömään syndejen kunniaks:)

Täällä myös, 1-vuotiaan yh. Olemme ihan kaksin lapsen kanssa kotona. Tilattiin ruokaa pizzeriasta (lähinnä äidille) ja lapsi syö maissinaksuja. Katsotaan tulitteita ikkunasta ja leikitään yhdessä kunnes on aika mennä nukkumaan.

Lapset 12v, 10v ja 2v. Mies lähti vähä aikaa sitten töihin. Ammuttiin vähän raketteja ja poltettiin tähti tikkuja heti kuudelta, syötiin ranskalaisia ja nakkeja, sipsiä ja juotiin limpparia.
Pieninkin tykkäs raketeista eikä pamauksetkaan pahemmin pelottanu.
Pienin menee nukkuu ihan normi aikaan varmaan. Isommat siihen asti kunnes itekkin menen eli varmaan yhdeltätoista viimestään mennään nukkuu.

Käytiin vajaa 2 vuotiaan kanssa ampumassa muutama raketti ja kohta syödään iltapala :) isä lätkämatsissa, tulee kyllä sieltä kotiin, mutta lapsi varmaan jo nukkuu silloin.

Kotona olen kahden alle kouluikäisen kanssa. Mies lähti kaverilleen ryyppäämään. Vähän ärsytti, mutta valittaminenkin on turhaa. Yksin en viitsi lasten kanssa raketteja mennä katsomaan ulos pimeään. Ikkunasta näkee. Isompi teki kanssani tinan valausta, katsotaan leffoja ja syödään herkkuja.

Kotona olen kahden alle kouluikäisen kanssa. Mies lähti kaverilleen ryyppäämään. Vähän ärsytti, mutta valittaminenkin on turhaa. Yksin en viitsi lasten kanssa raketteja mennä katsomaan ulos pimeään. Ikkunasta näkee. Isompi teki kanssani tinan valausta, katsotaan leffoja ja syödään herkkuja.

Ja ostin itselleni kuoharia, jos joisin pari lasia lasten mentyä nukkumaan. Syön hedelmiä, juustoja ja katson vaikka hyvää sarjaa.

Yhteistyössä