Yksin keikalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lonely girl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lonely girl

Vieras
Miten mä yksin tässä fiilistelen? Olen menossa lempibändin keikalle eikä ole kaveria!
Tooosi kivaa taas.

Mitenkä te muut, onko teillä aina joku likkakaveri mukana? ÄH, jäänkö mä kotiin? :(

Alkuperäinen kirjoittaja lonely girl:
Miten mä yksin tässä fiilistelen? Olen menossa lempibändin keikalle eikä ole kaveria!
Tooosi kivaa taas.

Mitenkä te muut, onko teillä aina joku likkakaveri mukana? ÄH, jäänkö mä kotiin? :(

Mitä se haittaa? yksin mäkin olin menossa U2:n keikalle..

mene vaan hyvillä mielin. fiilistele kunnolla musiikkia kuunnellen.

mäkin olen usein mennyt yksin keikoille, vähän outo/hassu fiilis ainakin aluksi, mutta kyllä se siitä! parempi ainakin kun ettei menisi ollenkaan, harmittaisi jälkikäteen.

Alkuperäinen kirjoittaja et jää!:
mene vaan hyvillä mielin. fiilistele kunnolla musiikkia kuunnellen.

mäkin olen usein mennyt yksin keikoille, vähän outo/hassu fiilis ainakin aluksi, mutta kyllä se siitä! parempi ainakin kun ettei menisi ollenkaan, harmittaisi jälkikäteen.

No just toi hassu fiilis. Seisoo pönöttää siellä, yksin.

Mikä muhun nyt meni.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mikä muhun nyt meni.

Nauttii musiikista antaumuksella, ja on meiningissä mukana niin ei kukaan huomaa onko yksin vai osa suurta porukkaa eli sen takia ei kannata murehtia. :)

Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mikä muhun nyt meni.

Nauttii musiikista antaumuksella, ja on meiningissä mukana niin ei kukaan huomaa onko yksin vai osa suurta porukkaa eli sen takia ei kannata murehtia. :)

:) Joo. Mun pitäis tavata niitä bändiläisiä ja hirveesti haluan mut... ihan kaamee lukko päällä!

Yhteistyössä