yksin eksyksissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaa a...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaa a...

Vieras
Olen raskaana ja mies ei halua lasta. Tein abortin kun kondomi petti koska opiskelut olisivat jääneet kesken mutta nyt vauva syntyisi vasta elokuussa eli olisin saanut opiskelut valmiiksi. Kuuntelenko järkeä ja teen taas abortin vai sydäntä ja pidän pikkuisen ? Tavallaan se on oma valinta tiedän sen...

Mieti, mitä haluat. Älä mieti sitä, mitä muut haluaisivat sinun tekevän.

Minä tekisin päätöksen tunteella, sen verran järkeä kuunnellen että miettisin pärjäänkö vai en. Ja tiedän, olen aina tiennyt, että pärjäisin.

• Tykkää
Reactions: Micosa
Pidä jos sydän kerran niin sanoo. Mietit jo valmiiksi onglema tilanteita ja miten niistä voisit selvitä. Kuka olisi tukena vaikeina aikoina ja niin edes päin. Esim. Ystävät voi olla todella suuri apu, vanhemmat ym..

[QUOTE="tsiisus";25261003]TAAS abortin? Just, taas näitä. Eikö kerrasta opittu käyttämään sitä kondomia oikein?[/QUOTE]

Voi että sentään... Syön mini-pill merkkisiä minipillereitä.

Voi että sentään... Syön mini-pill merkkisiä minipillereitä.
Toiset vaan raskautuu todella helposti. Se on sekä siunaus, että joskus myös kirous...Ja ennen kaikkea se on asia, mitä joidenkin on mahdotonta ymmärtää: että oikein käytetty ehkäisykin voi pettää.

Toivottavasti saat tehtyä parhaan mahdollisen päätöksen, mikä se ikinä sinun kohdallasi onkin :)