Yksin baariin.. uskaltaako?

• Viestiketjun aloittaja tsup
  • Ensimmäinen viesti
tsup
Tai kai sitä uskaltaa, mutta jotenkin mietin, että kehtaako ja tuleeko siellä ihmisten keskellä ihan yksinäinen outsider-olo.. Ikää 29 ja ikinä en yksin ole mihinkään kapakkaan tai baariin ole vielä mennyt! Nyt vaan tilanne on se, että kohta vuosi tiukasti kotona vauvan kanssa alkaa ahdistaa ja tekisi niin mieli päästä edes kerran tuulettumaan ja tanssimaan - ei vaan oo seuraa täällä uudella paikkakunnalla. Miehen kanssa käytiin yhdessä ennen lasta, mutta toisen meistä on oltava vauvan kanssa kotona kun ei muuta hoitoapua ole saatavilla.

Onko yksinäinen nainen yöelämässä jotenkin säälittävä ja outo? Tuleeko sellainen tunne, että miestä siellä vaan olisi metsästämässä?

H
Noo, jos luet tuon raiskausketjun niin, ei sinun ainakaan kannata sinne mennä paljastavissa vaatteissa tai juoda alkoholia tai kävellä kotiin yksin. Muuten kerjäät että sinut raiskataan ja se on sinun oma syy! .....No, sorry tämä!
Mutta siis vastaus kysymykseen, voithan sinä sieltä sitten kotiin lähteä, jos et viihdy. Mutta eikö sulla oo hyvää kaveria toiselta paikkakunnalta joka vois tulla sinun seuraks, niin ois paljon hauskempaa.

Alkuperäinen kirjoittaja H:
Noo, jos luet tuon raiskausketjun niin, ei sinun ainakaan kannata sinne mennä paljastavissa vaatteissa tai juoda alkoholia tai kävellä kotiin yksin. Muuten kerjäät että sinut raiskataan ja se on sinun oma syy! .....No, sorry tämä!
Mutta siis vastaus kysymykseen, voithan sinä sieltä sitten kotiin lähteä, jos et viihdy. Mutta eikö sulla oo hyvää kaveria toiselta paikkakunnalta joka vois tulla sinun seuraks, niin ois paljon hauskempaa.
Mä olen eri mieltä. Musta on mukavampi mennä yksin, niin voi sitten ihan ite päättää millon lähtee kotiin tai ei lähde!
Ja kuka sanoi että pitää mennä jossain minivetimissä jos menee...

mie
Voihan sinne yksinkin mennä, mutta ainakin itelleni tulis varmaan aika tylsä ilta. Ja jos menee tanssimaan niin tasan tarkkaan ne miehet tulee iskemään.. ja muutenkin. Että siinäpä sitten hätystelet miehiä ympäriltäs koko illan.. ei kovin kivaa ehkä. Ainakin mulla on tällasia kokemuksia.

ap
Voi kun joku vanha kaveri voisikin tulla seuraksi, välimatkojen takia ei vaan ihan lähitulavaisuudessa ole mahdollista.

Just noita miehiäkin mietin, mitä jos siellä saa kimppuunsa jonkun josta ei pääse eroon ja ties mitä tapahtuu.. Ja ihan vaikkei missään kännissä nyt olisikaan. Voi olla että jätän kokeilun suosiolla väliin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Voihan sinne yksinkin mennä, mutta ainakin itelleni tulis varmaan aika tylsä ilta. Ja jos menee tanssimaan niin tasan tarkkaan ne miehet tulee iskemään.. ja muutenkin. Että siinäpä sitten hätystelet miehiä ympäriltäs koko illan.. ei kovin kivaa ehkä. Ainakin mulla on tällasia kokemuksia.
Mitä te nyt tanssimisella sitten tarkoitatte? Jotain yökerhoa vai tanssiravintolaa?
Tanssiravintolassa ei tule iskemään, jos ovat tanssimaan tulleet. On tietysti aina poikkeuksia, mut niille voi nätisti sanoa, että häivy huttulaan.

mie
Alkuperäinen kirjoittaja minskumansku:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mitä te nyt tanssimisella sitten tarkoitatte? Jotain yökerhoa vai tanssiravintolaa?
Tanssiravintolassa ei tule iskemään, jos ovat tanssimaan tulleet. On tietysti aina poikkeuksia, mut niille voi nätisti sanoa, että häivy huttulaan.
No siis yökerhoja nimenomaan tarkoitin. Tanssiravintolasta mulla ei ole edes kokemusta, kun en oikein osaa perinteisempiä tansseja.

Mutta ap, voithan sä tosiaan ihan rohkeasti kokeilla!

taksilla raflaan ja kotio. Toki riippuu mistä päin on kotosin että käveliskö yksi kotiin vai ei.
Tosin, koska mulla on raiskauksesta huonoja kokemuksia, niin enpä pahemmin ota. menen selvinpäin autolla :)
Toki joskus tulee otettua "kuppia" jos ollaan isommalla porukka, mutta sillon on sovittu kyyti, tai sitten taksilla.

mina
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Voi kun joku vanha kaveri voisikin tulla seuraksi, välimatkojen takia ei vaan ihan lähitulavaisuudessa ole mahdollista.

Just noita miehiäkin mietin, mitä jos siellä saa kimppuunsa jonkun josta ei pääse eroon ja ties mitä tapahtuu.. Ja ihan vaikkei missään kännissä nyt olisikaan. Voi olla että jätän kokeilun suosiolla väliin.
Missä kaupungissa oot lähdössä? Mietin vaan, että meidän matkaan ainakin pääsee :D

ap
Täältä Kaakosta ollaan.. Miehen varmaan saisi viemään kaupunkiin ja ehkä hakemaankin, matkat ei siis niin ongelma, mutta just siellä paikan päällä.. Voin kuvitella että olisi aika ankeeta, varsinkaan kun ei pahemmin viitsisi/voisi juoda, ja vaikken mitään kamalaa humalaa kaipaakaan, niin olisi se kiva muutama olut ottaa. Mutta taidan jättää ensi vuoden puolelle, arka kun olen :)

Yhteistyössä