V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kyllä se sinunkin mies vielä päänsä kääntää kun jutteletta ja kerrot sinun tunteista miksi haluaisit toisen ja miksi meis ei halua. Onnea matkaan !!!
Miksi se miehen mielipide ei ole muka minkään arvoinen?! Miltä teistä tuntuisi, jos mies koko ajan painostaisi teitä?
Meillä ei ole sen kummempaa syytä sille, että olemme kolmihenkinen perhe. Näin on hyvä meille.
Olisi tosi surullista jos emme pääsisi miehen kanssa yhteisymmärrykseen lasten lukumäärästä. Meillä kyllä miehen mielipide ilman muuta merkitsee, mutta en tiedä selviäisikö suhteemme siitä, jos mies päättäisikin yhtäkkiä omalta osaltaan, ettei ehdottomasti haluaisi enempää lapsia kuin tämän yhden tulevan lapsen. Se olisi mulle valtava kriisin paikka. En nyt osaa ajatella että tulisi ero noin vain, mutta se kriisi voisi laukaista monen vuoden surun ja katkeruuden.
Tulen 7-henkisestä perheestä ja mun elämän suurin ilo ja turva ovat aina olleet mun hyvin läheiset sisarukseni. Joten varmaan on ymmärrettävää, että tältä pohjalta mun hartain toiveeni on saada lapselle sisaruskin, ainakin yksi.
Pystyn siis ymmärtämään, että lapsiluku voi olla myös hyvinkin rankka kriisi.