No esim siksi, että kyllä mä ainakin tiiän useita kolmilapsisia perheitä joissa hyvät tulot! Meilläkin kaksi lasta eikä olla köyhii joten ei pidä paikkaansa! Nuoriakin ollaan ja mä meen hei yliopistoon, mutta eihän se oo mahdollista kun on kaks lasta niinkö?! Tiiän kans yhen yksilapsisen köyhän yh-äidin! Kumottu tilasto siis.Mä en voi taaskaan kuin ihmetellä, miten teillä on noin HUONO luetunymmärtäminen?!
Mekin olemme korkeakoulutettuja ja suurituloisia ja meillä on kolme lasta. Voi luoja mulla kiehuu nyt oikeasti tuo osan tyhmyys niin yli.
Ei tässä nyt missään vaiheessa sanottu, että varakkailla ja koulutetuilla ei missään nimessä voi olla kuin yksi lapsi ja jokainen varakas hankkii vain yhden lapsen. Vai sanottiinko???
Kyllä suurituloisilla, muutoin varakkailla tai koulutetuilla VOI OLLA AIVAN YHTÄ HYVIN myös kymmenen lasta. Hedän lapsilukunsa voi olla mitä vain 0-20 väliltä. Ei missään kohtaa sanottukaan muuta.
Tottakai on olemassa myös yksilapsisia perheitä, joissa eletään täysin sosiaaliavustusten varassa.
Mutta minä myös muistan lukeneeni paljonkin artikkeleita siitä, miten ne perheet joissa on vain yksi lapsi ovat yleensä keskimäärin koulutetumpia ja varakkaampia perheitä.
Miten tämän nyt voisi tiivistää niin, että plussalaisetkin ymmärtää?
Näin.