Yksi poika ja yksi tyttö, entä kolmas lapsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja guig
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
JOs sinulla olisi kaksi lasta, yksi kumpaakin sukupuolta, kumman tahtoisit kolmanneksi ja miksi?

meillä oli poika ja tyttö, kolmannesta (salaa toivoin tyttöä) sain ihanan pojan ja neljännestä (taas salaa toivoin tyttöä) sain tytön. Tietenkään en ääneen (paitsi ukolle ehkä) sanonut toiveitani, tuntuisi kiittämättömältä kun on niin onnellisessa asemassa että on raskaana ja odottaa vauvaa.
Kiitollinen olen joka päivä näistä ihanista lapsista ja sanomattakin olisi selvää ettei esim. tätä toista poikaa enää millään rahalla vaihtaisi tytöksi. Eli juuri todella sopivasti meni.

JOs sinulla olisi kaksi lasta, yksi kumpaakin sukupuolta, kumman tahtoisit kolmanneksi ja miksi?

Arvaappa mitä minun neuvolaLÄÄKÄRI totesi minulle kun kolmatta odotin (ennestään tyttö ja poika)
Miksi vielä yksi lapsi teillähän on jo tyttö ja poika en tajua miksi sitten piutää vielä yksi tehdä?

Lääkärinä semmoinen vanha nainen jolla tuppasi sammakoita useamminkin pääsemään suustaan.

Minulla poika ja tyttö. Nyt odotan kolmatta ja salaa, ihan salaa toivoin tyttöä (joka meillä kyllä ollut huomattavasti haasteellisempi kuin poika ikinä :) ) samoin mies on ilmeisesti salaa toivonut tyttöä. Poika on tulossa ja ollaan tottakai ihan yhtä onnellisia pojasta :)

Meillä esikoinen tyttö, kakkonen poika. Kolmatta odottaessa en oikeastaan toivonut kumpaakaan, mutta jotenkin ajattelin, että käytännön syistä olisi hyvä, jos tulisi poika, koska oli kaikki edelliset vaatteet jemmassa, ja olisi kivempi laittaa pojat samaan huoneeseen. Ja poika tuli. No, nyt haluaisin vielä neljännen ja täytyy myöntää, että jos unelma siitä toteutuisi, salaa haaveilisin tytöstä... Mutta molempi parempi!

Meillä esikoinen on ppoika ja kakkonen tyttö. Kolmosesta toivoin tyttöä ja sen sainkin. =)

Pääasiassa tuolle toiveelle oli kaksi käytännön syytä. Tytön jäljiltä oli enemmän ja parempia vaatteita tallessa ja toisaalta meillä tytöllä on parempi todennäköisyys olla terve kuin pojalla.

muoks. siis eli tunnepuolelta minulle oli yksi ja sama kumpi lapsi olisi

Esikoista toivoin tytöksi -> tyttö, kakkosta toivoin pojaksi -> poika, kolmosesta toivoin poikaa -> poika, nelosesta toivoin poikaa -> poika. Jos vielä vitonen joskus alulle saadaan, taidan toivoa tyttöä :)

Yhteistyössä