yksi parhaista ystävistä sai vauvan.. (sis.lahjakysymyksen..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakiovieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vakiovieras

Jäsen
29.11.2009
963
0
16
vauva oli syntyessään yli 4kg, minkä kokoisia vaippoja sille vois ostaa jos tekis vaippakakun? ja mitä muuta siihen kakkuun? tuttipullo? helistin? ideoita =)
lisäks aion väsätä omatekoisen lahjakortin; kun lapsi kasvaa sen verran et uskaltavat jättää sen mun haltuun, niin lupaan tulla lapsenvahdiksi vauvalle ja esikoiselle et vanhemmat pääsee jonnekin...
mitä te sinne kakkuun kaipaisitte...? etten kamalan turhaa osta... jotain pientä.. :)

Meillä käytettiin sitä kakkos kokoa, 3-6kg.
Helistin varmaan hyvä ja joku söpö tutti(omalla tekstillä?), kosteuspyyhkeitä kakun sisään, ei mee niin kauheesti vaippoja. pieni pehmolelu.
Ja toi lahjakortti on kiva :)

Mä vien aina sit suklaatakin ja jotain pientä isällekin.

Mä ostaisin varmaa 2 tai 3 koon vaippoja. Meijän tyttö paino 3800g syntyessää ja käytti 2 koon vaippoja..
Sitte sinne kakkuu vois laittaa just kivan tuttipullon, helistimen, tutteja, ruokalapun, ensilusikan(sellai silikoninen) ja vaikka jotku pienet tossut :) Aika kivan lahjan oot keksiny. Taidan varastaa sun idean ku kaverin vauva syntyy ;)

Mä tykkäsin kakusta enkä pitänyt vaippoja lörähtäneinä.
Osta kunnon vaippoja eikä mitään Muumeja.

Siellä kakussa oli piilotettuna 4cl konjakkiplo isille, mulle huulipuna ja kynsilakka, isoveljelle pikkuauto ja vauvalle pehmohelistin.

meiän reilu 4-kilonen ei sitten mahtunut alkuunkaan niihin 2-kokosiin jotta sen perusteella ostaisin niitä isompia :) vähän riippuu missä se massa on, meillä oli iso vatsa ja pulleat reidet :)
kakkuun vanhemmille jotain omaa mukaan vaikka omat pikku pullot, toiselle alkoholiton ja toiselle holin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja riippuu...:
meiän reilu 4-kilonen ei sitten mahtunut alkuunkaan niihin 2-kokosiin jotta sen perusteella ostaisin niitä isompia :) vähän riippuu missä se massa on, meillä oli iso vatsa ja pulleat reidet :)
kakkuun vanhemmille jotain omaa mukaan vaikka omat pikku pullot, toiselle alkoholiton ja toiselle holin kanssa.

No meillä taas neiti paino 3985 ja käytti muistaakseni jopa 3 ekaa viikkoa ykkös koon vaippoja. Ja eivät ollu pieniä, joten turha kenenkään väittäää :)

No nyt jäi kyllä kiinnostamaan minkälainen on vaippakakku?!
Hyvä ystäväni odottaa viimeisillään lastaan ja tämähän kuulosti suoraan loistavalta idealta, vielä kun tietäisi että millainen idea oikeasti on! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostaa!:
No nyt jäi kyllä kiinnostamaan minkälainen on vaippakakku?!
Hyvä ystäväni odottaa viimeisillään lastaan ja tämähän kuulosti suoraan loistavalta idealta, vielä kun tietäisi että millainen idea oikeasti on! :D

Guugleta vaippakakku, saat kivoja kuvia. Tai katso sinkkuelämää :D siinäkin oli semmoinen.

Siis vaipat sidotaan nätisti sellaiseksi täytekakun näköiseksi härpäkkeeksi.

harmi kun mulla ei oo kuvaa vaippakakusta minkä tein kaverille :D ei ne vaipat siin mitenkään lörähdä..?
etsin kuvan netistä...
täs yks..
DiaperCake.jpg

Kysäise silleen ohimennen mitä vaippoja käyttävät. Jollekin sillä on oikeasti väliä mitä merkkiä ja mallia on. Tein kummitytölle vaippakakun ja olisin valinnut oman käytön perusteella siihen Pampersit. Onneksi kysyin ennen kun olisin ostanut ensinnäkin väärää merkkiä (pampersista taisi tulla ihottumaa tai jotain) ja väärää kokoakin. Eli hukkaan olisi mennyt.

Hieno kakku tuossa kuvassa!
4-kiloinen on jo aika jötky, joten mielummin liian isoja kuin liian pieniä vaippoja!
Vauvalla on sisarus, joten oletettavasti kotona on pulloja ja astioita, joten jotkut töppöset tai ihan oma pieni pyyhe tms henkilökohtaista voisi olla mukavaa.
-Ja suklaa sekä mini konjakki, niin on vanhemmillekin iloa ihan niille kahdenkeskisille hetkille.
Tuo lupaus lastenhoidosta on kuitenkin ihan parasta, mitä voi antaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Vauvalla on sisarus, joten oletettavasti kotona on pulloja ja astioita, joten jotkut töppöset tai ihan oma pieni pyyhe tms henkilökohtaista voisi olla mukavaa.
-Ja suklaa sekä mini konjakki, niin on vanhemmillekin iloa ihan niille kahdenkeskisille hetkille.Tuo lupaus lastenhoidosta on kuitenkin ihan parasta, mitä voi antaa!

Ai mille? Osta vsop:ta ni voi olla että on jo x.o:ta kun niitä kahdenkeskeisiä hetkiä tulee. :D

Yhteistyössä