Yksi nikki on aina täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sivusilmäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
S

sivusilmäilijä

Vieras
ai mistä tiesdän, no koska oon käynyt täällä sillon tällön erilaisina vrk-aikoina ja hän on aina täällä. Myös profiilin viesteistä näkyy että mitään taukoja palstalta ei ole.
Ihmettelen miten ja miksi ko. nainen on aina palstalla, vaikka on lapsiakin. Miten lapset saavat kontaktia äitiin joka on aina palstan vietävissä.
Tulee jotenkin surullinen olo.
Toivon että keskityt enemmän lapsiisi ja muuhun elämääsi, tunnistiat varmasati itsesi. Kaikkea hyvää perheellesi ja itsellesi. Mene nukkumaan ja ole aamulla hyvä äiti, jookos.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Kuka eli ketä tarkoitat?

En viitsi sanoa, mutta tiedät jos käyt itsekin täällä.

No mun "tiedoilla" tämä asia ei mulle aukene. En käy täällä läheskään päivittäin, vain silloin tällöin kurkkimassa :) Ennen kävin enemmän, mutta joskus palstalla on jotenkin niin pahansuopa meininki, että olen joutohetkinäni surffaillut muualla. Nyt nukkumaan. Hyvää yötä :)

Mä oon miettinyt että millasta se tän hlön perhe-elämä oikein on. Äiti kokoajan koneella, mies ties missä ja lapset ilmeisesti leikkii kaksin. En tajuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Pallas:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusilmäilijä:
Mä oon miettinyt että millasta se tän hlön perhe-elämä oikein on. Äiti kokoajan koneella, mies ties missä ja lapset ilmeisesti leikkii kaksin. En tajuu.

Mistä tiedät että on kokoajan koneella?Ei ole pakko kirjautua ulos kun poistuu.

Niinpä. Täälläkin on kone auki monesti yöt ja päivät ja sisään kirjautuneena olen. Ja jos joku kirjoittaa muutaman viestin pitkin päivää se ei tarkoita, että hän oikeasti istuu koneella kaikki ne ajat siinä välissäkin. Onhan noita monenlaisia nettiriippuvaisia, mutta en kyllä itse jaksaisi kyttäillä toisten menemisiä noin tarkkaan enkä vetelisi niistä ihan noin tylyjä johtopäätöksiä.

no mä en ainakaan aina muista kirjautua ulos, eli jos sen perusteella katottas, ni vois tulla vaikutelma, että täällä kökin pitkin päivää. todellisuudessa kyllä touhuan paljon muuta siinä kommentointieni välissä.

mutta on sullakin elämä, kun jaksat tollasia pohtia ja profiilista vielä paikallaoloja kurkkia?! :o

Meillä on 3konetta kokoaika tulilla. Jokaisessa taitaa olla kaksplus auki. Operaa käytän ja 20linkkiä yhtaikaa auki. Ei tarvi urleja kirjoitella

Alkuperäinen kirjoittaja talvikeiju pakkashangella:
tiedättekös rakkaat, että ei ole pakko olla aina paikalla. mulla on esim. kaksplus auki noin 15 tuntia vuorokaudesta. en silti istu tässä koko aikaa. käyn vain aina välillä lukemassa ja kommentoimassa

Sama juttu. Lisäksi mulla on fb auki 24/7, mutta ihan vain siksi, että käyn välillä katsomassa jonkun jutun ja häippäsen taas enkä viitsi moneen kertaan loggautua ulos ja sisään. Kone on kuitenkin meillä aina auki, korkeintaan stand by:na.

Kai se tarkoittaa minua.
Minä olen kyllä välillä lastenkin kanssa. Eihän tässä ole ihan pakko olla passissa silmiään räpäyttämättä. :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä