Yksi mies sanoi, ettei tiedä onko hänellä vielä varaa vaimoon - kertokaa nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tulee kun ne akat makaa kotona parin mukulan kanssa ettei vaan tarvii mennä töihin. Mies maksaa melkein kaiken. Ei niillä kotihotitotuilla pyyhitä kuin perseen.
Menkää lehmät töihin.

No se vaimon ottaminen ainakin maksaa, jos ei sitten aio maksattaa häitään ja häämatkoja vierailla, niin, kuin näyttää nykyisin olevan tapana...
Riippuu ihan naaras yksilöstä, että paljonko sen pito maksaa. Luulisin, että minä en maksaisi mitään, koska katan omat kuluni, mutta ei mulla kyllä rikastumaankaan pääsis.

Riippuu ihan vaimomallista. Tunnen muutamia naisia, joihin perustallaajalla ei olisi varaa.
Toiset ovat pieniruokaisempia, vaatimattomampia ja siten halvempia.

Vaimon mukana tulee paljon muita sivukuluja. Vaimot tahtovat lapsia, vaatteita, ravintolaan, lomalle. Voi voi.

Jösses. Tietty jos ei halua lapsia ja pelkää kuluja niin voihan sitä yksinkin elää, mutta tarvii sitä silti katon päänsä päälle ja ruokaa ja vaatteita.. Tietty jos mamman nurkissa viihtyy ni voipi tulla edulliseksi. Jos sit haluaa lapsia niin yhteisiähän ne lapsista aiheutuvat kulut on ja yhtälailla mieskin voi jäädä hoitovapaalle, joten mun mielestä siitä aiheutuvat kulut ovat myös yhteisiä. Asia on tietty eri jos vaimo vaan makaa vuosi tolkulla kotosalla eikä edes yritä päästä töihin, lapsiinkaan ei voi loputtoman kauan vedota.

mä maksan mun miehelle varmaan sit 1400? kuukaudessa. siinä on suurentuneet ruokakulut ja asuntolainanmaksu. jos se ois sinkku ja asuis siellä pikkuyksiössään sillä menis vuokraan vaan 200? kuukaudessa. ja ruokaakin aika minimaalinen summa kun meitä on nyt 4 sen lisäksi.
mä osallistun kuluihin,meillon yhteiset rahat. se maksaa kumpi kerkiää,kun on omat tilit.
saan tosin rahaa yli 1000? vähemmän kun mieheni,vaikka olenkin sillontällön töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja gg:
sitten paljonko se vaimon pitäminen maksaa euroina/kuukausi??

Joku laski aikoinaan, että keski-iällä otettu vaimo ei tule sen halvemmaksi, kuin nuorena otettu. Totesi, että suunnillee 230 000 euroa tulee vaimosta kuluja ottaa sen sitten parikymppisenä tai lähempänä neljääkymppiä.

Jospa hän tarkoitti, että henkisellä puolella ei ole varaa. Siis oma pinna palaa, jos on sama nainen aina katsottavana. Vai olikohan kenties hieman alkukantainen ajattelu.

Yhteistyössä