Yksi keskemeno, yritystä 6 kk ilman tulosta ja ikää 30 v. Onko syytä huolestua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joskus äidiksi?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joskus äidiksi?

Vieras
Keskenmenoon johtanut raskaus tärpäsi yhdestä ehkäisemättömästä kerrasta.

Siitä on nyt vuosi aikaa.

Sen jälkeen aloitimme vauvanyrityksen "oikeasti"

Onko syytä huolestua, kun en ole tullut raskaaksi?

Hakeutuisitteko tutkimuksiin?

Varmaan vaikuttaa sekin, onko ns. kaikki keinot käytössä? Tikutatko ovulaatiota, mittaatko lämpöjä? Toisilla se auttaa, toiset vaan ressaa enemmän ja silloin se tekee vaan hallaa yritykselle.

[QUOTE="Nana";25569276]Varmaan vaikuttaa sekin, onko ns. kaikki keinot käytössä? Tikutatko ovulaatiota, mittaatko lämpöjä? Toisilla se auttaa, toiset vaan ressaa enemmän ja silloin se tekee vaan hallaa yritykselle.[/QUOTE]

Meillä on meininki ollut aika TJOT, mutta jonkin verran olen seurannut kalenteria, yrittänyt ajoittaa kuukauden seksikerrat kierron keskivaiheille. Seksiä emme harrasta kovin usein, tämän hetkinen elämäntilanne vie molemmilta mehut aika tehokkaasti. Viimeisimmässä kierrossa kokeilin ovulaatiotestejä, ja käsittääkseni sain ovisplussan testiin.

Ap

Meillä ekalla melkis vuos ja toinen napsahti 6kk synnytyksestä. Älä menetä toivoa. Stressi ym voi huonontaa raskautumista, rentoudutte ja. Älkää tehkö raskautumisesta työtä, tulee jos on tullakseen.

Alkuperäinen kirjoittaja ei hätää;25569395:
Meillä ekalla melkis vuos ja toinen napsahti 6kk synnytyksestä. Älä menetä toivoa. Stressi ym voi huonontaa raskautumista, rentoudutte ja. Älkää tehkö raskautumisesta työtä, tulee jos on tullakseen.

Eniten minua stressaa tämä ikä, jota tulee tänä vuonna taas vuosi lisää, kesällä siis 31 v.

Entä jos me emme ehdi saada lasta/lapsia ollenkaan? :(

Ap

Sinulla on vielä hyvin aikaa ikäsi puolesta ja se tieto, että ylipäätään raskaudut. Jos vuoden sisällä ei tärppää niin sitten kannattaa mennä tutkimuksiin. Olen sinua reippaasti vanhempi, lähes nelikymppinen. Neljä keskenmenoa saanut ja näiden jälkeen aina n. 3-6kk sisällä raskautunut uudelleen. Nyt olen onnellisesti raskaana rv. 16 ja tämä raskaus alkoi reilu 3kk kaavinnasta.

Älä menetä toivoasi!!!

Yhteistyössä