Yksi ihailtava piirre romaneissa on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
H

hmph

Vieras
Ja se ihailtava piirre on se, että olen aina törmännyt vain siististi pukeutuviin romaneihin. Sekä miehet, että naiset ovat aina laitettu ihan viimeisen päälle hienoiksi. Tukat ojennuksissa, naisilla kauniit vaatteet ja miehillä suorat housut, kauluspaita ja laadukkaan oloiset takit ja kengät.

Mutta miinuspuoli, tai lähinnä ihmetyksen aihe:
Polttavatko kaikki romanit tupakkaa? Nyt kun rupesin pohtimaan tätä aikani kuluksi, niin minusta ainakin tuntuu, että jokainen romanimies ja -nainen polttaa. Naiset vieläpä enimmäkseen sätkiä. :O

aika monet varmaan polttaa,en tiedä.Mutta mustalaiset ei yleensä polta sätkiä.Sätkät on ällöttäviä ja vähän spurgu meininkiä,mitä mustalaiset ei harrasta. :)

[QUOTE="vieras";28066597]aika monet varmaan polttaa,en tiedä.Mutta mustalaiset ei yleensä polta sätkiä.Sätkät on ällöttäviä ja vähän spurgu meininkiä,mitä mustalaiset ei harrasta. :)[/QUOTE]

Totta kyllä se pitää olla hienoja savukkeita, eihän ne niitä itse maksa.

Ja yksi piirre, jonka huomaa aina; vaikka pitävät kai kotinsa siisteinä; niin AINA heittävät esim. "mäkkärin" roskat auton ikkunasta pihalle, siis AINA!! Ja myös ajavat autonsa melkein lähikaupan siäaulaan, siis ei ikinä tavis-parkkipaikalle! Ugh, olen puhunut!

Mä en pidä niitä suoria pätkiä, kauluspaitoja ja neuletakkeja (ja roikkuvia nahkatakkeja) kovin laadukkaina. Ja mä en pidä siitä että järjestäen kolmikymppisestä lähtien romanimiehille alkaa tulla semmoinen säkkimaha mikä ei näytä hyvältä niissä vaatteissa. Naiset on kyllä aina siististi laitettuja hiuksia myöten.

Ja yksi piirre, jonka huomaa aina; vaikka pitävät kai kotinsa siisteinä; niin AINA heittävät esim. "mäkkärin" roskat auton ikkunasta pihalle, siis AINA!! Ja myös ajavat autonsa melkein lähikaupan siäaulaan, siis ei ikinä tavis-parkkipaikalle! Ugh, olen puhunut!

Mielestäni mustalaiset ovat todellakin yhteiskunnan loisia. Omaa pesää pidetään putipuhtaana mutta oven kynnyksestä lähtien muu alue on niinkui vapaata, eli saa roskata miten haluaa, parkkeerata minne haluaa,,,
Jos Suomeen hyökättäisiin niin ovatkohan edes velvollisia osallitumaan sotaan?

Kerran edella ajavasta manneautosta heitettiin juustohampurilaisen paperit ajossa mun tuulilasille, jäi kivat juusto ja rasva jäljet.
Piti pysähtyä irroittamaan paperi pussipysäkille.

[QUOTE="minä ite";28066767]Kerran edella ajavasta manneautosta heitettiin juustohampurilaisen paperit ajossa mun tuulilasille, jäi kivat juusto ja rasva jäljet.
Piti pysähtyä irroittamaan paperi pussipysäkille.[/QUOTE]

No mut kato sehän olikin pussipysäkki :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä