mulla ei EDELLEENKÄÄN OLE RUUVIMEISSELIÄ JA CD:tä....
vai tarviiks ees sitä.. tyhjä cd kotelo kyl on..
vai tarviiks ees sitä.. tyhjä cd kotelo kyl on..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:jo.. no mitäs mä tolla hemmetin rukarilla teen? :snotty: :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:mistä se ruuvari??
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:videon osoittamasta paikasta saa luukun auki. lukisitte ihmiset ohjeita.
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:videon osoittamasta paikasta saa luukun auki. lukisitte ihmiset ohjeita.
ei tuol kyl muistaakseni MISSÄÄN sanottu missä se helvetin ruuvari on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:videon osoittamasta paikasta saa luukun auki. lukisitte ihmiset ohjeita.
en mäkään huomannut, et olis kerrottu... ja mulla se kysyy jotain koodia, sen tiiän mikä se on, mut mistä sen on väki löytänyt, siitä ei aavistustakaan...
ja jos ei jaksa, et ihmiset kyselee niin ei kannata kirjoitella tänne niitä vinkkejä, pelatkaa vaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:siihe tyhjään seinään.. ikkunaa vasta päätä..
ja siis kasetti ja patteri menee sinne punasen lootan sisään..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:videon osoittamasta paikasta saa luukun auki. lukisitte ihmiset ohjeita.
en mäkään huomannut, et olis kerrottu... ja mulla se kysyy jotain koodia, sen tiiän mikä se on, mut mistä sen on väki löytänyt, siitä ei aavistustakaan...
ja jos ei jaksa, et ihmiset kyselee niin ei kannata kirjoitella tänne niitä vinkkejä, pelatkaa vaan![]()
ei sitte tarvitse inistä apuja jos ei kerran kelpaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:ootko saanu siihen punaseen lootaan jo ne rinkulat ja sen putkilon?jos oot klikkaa lootaa ja laita sinne sisää se patteri ja kasetti.. niille on selvät paikat.. (sormukset on toinen keltasessa kipossa ja toinen on ku renklaat niit verhoja ees taas.. ja se pitkula olu muistaakseni siel sängyn patjan ja päädyn välissä.. sellasessa rakosessa..)
flow87 älä ota liian vakavasti näitä pelejä.Jos kerran alkaa jo "keittää"yli kyselyt, niin älä silloin vastaa tai ala "kiukkuaa"toisille kyselyistä. Lisäksi, et edes anna yleensä hyviä vinkkejä.Jos joku kysyy, niin et suoraan anna vihjettä/vastausta.peli on kuitenkin peliä.Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:Alkuperäinen kirjoittaja RäpäRällä:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:Alkuperäinen kirjoittaja flow87:videon osoittamasta paikasta saa luukun auki. lukisitte ihmiset ohjeita.
ei sitte tarvitse inistä apuja jos ei kerran kelpaa.
:hug: