Mun mielestä on jollakin tavalla "sööttiä", että oma lapsi on ihan hyvässä iässä tuonkin "saavuttanut", siis yksi tämmöinen kehitysaskel muiden joukossa. Vähän niinkuin 1-vuotias oppii kävelemään tai koululainen menee ensimmäistä kertaa yökylään kaverille. Mä en näe mitään ongelmaa siinä, että yli 16-vuotiaat harrastavat seksiä, kunhan on järki päässä, ehkäisy kunnossa ja mieluiten vielä tunteita mukana. En minä 14-15 vuotiaastakaan kauheasti shokeeraantuisi, mutta ehkä se 16v on aika sopiva ikäraja jos jokin pitäisi päättää. Veikkaan, että useimmat ovat siinä iässä ihan valmiita. Mulla on itselläni oikein lämpimiä ja mukavia muistoja ja kokemuksia 16-17 vuotiaana harrastetusta seksistä.
Mä tulin raskaaksi 18-vuotiaana, menin naimisiin ja sain esikoiseni 19-vuotiaana. Vähän hupsu ajatus, että 17-vuotiaana en muka olisi ollut valmis harrastamaan seksiä...

Nyt olen 24-vuotias, yhä onnellisesti naimisissa, nykyään kahden lapsen äiti ja maisterinopinnot ovat alkamassa. Puoliso ehti jo valmistua ja ostimme juuri ensimmäistä kertaa asunnon. Elämäni ei siis ole romahtanut vaikka olen jo 17-vuotiaana harrastanut seksiä! :xmas: (Itseasiassa olin 15-vuotias kun ekaa kertaa olin... Ja muutama kumppanikin ehti olla ennen tätä nykyistä, ooh, kamalaa

)