Yks kysymys; Miten säilytätte tärkeät paperinne?

järjestelmällinen kaaos
Vähän papereiden sisällöstä riippuen eri paikoissa enemmän tai vähemmän järjestyksessä, mut yhteinen tekijä on et ovat lasten ulottumattomissa.
 
Turkilmas
Aikalailla siellä täällä. Itse asiassa just tänään keräilin roskia laatikoista ja heitin menemään vanhat tilinauhat, verokortit jne. Missä nykyiset (ei vanhat) paprut on...ei aavistustakaan :ashamed: . Ja just hokasin etten tiedä edes missä on mun työ-ja koulutodistukset yms. :headwall:
 
laskut ja maksetut erikseen, kuitit erikseen, tilatut tuotteet erikseen, kämppäpaperit erikseen. mun jam iehen paperit erikseen, kaikki samassa mapissa väri koordinaatein. mapin nimi on "tärkeitä papereita 2007"

vuoden 2007 paperit on yhessä mytyssä tietskahuoneen yläkaapin perällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miten kauan muuten säilytätte kuitteja, tiliotteita ym?
Tiliotteita käytännössä en paria vuotta pidempään, jos on tarpeen, rahalla saa pankista. Maksettuja laskuja 1-2 vuotta, kuitteja kodinkoneista yms niin kauan kuin masiina on hengissä. Muita kuitteja ja lippuja ja lappuja niin kauan kuin asia on keskeneräinen tai ajankohtainen (lainaa on vielä jäljellä yms).
 
kasvihuoneilmiö
Kansiossa, jossa on välilehdet ja kaikki. Erittäin harvinaista järjestelmällisyyttä multa :D

Mä sain ne vihdoin laitettua, kun multa meni hermot tässä yksi päivä, kun olin taas sen tuhannennen kerran kääntämässä koko kämppää ylösalaisin, kun en löytänyt jotain Tärkeää Paperia. Otin miehestä mallia ja pistin mappiin ja vitsit, suosittelen muillekin! On tää nyt helppoa, kun tietää mistä etsiä.... :kieh:
 

Yhteistyössä