Ykkösen säätiedotus lupasi tänne ukkosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tossuliini

Vieras
Hitsi heti kun ilmat vähän rupeaa lämpenemään niin heti aletaan lupailee ukkosia, ei ollenkaan kivaa. Ja + 12 lupasi iltapäivälle tänne Keski-Suomeen. Kun mä muutenkin pelkään ukkosta, pelännyt lapsesta asti ja meillä kissakin pelkää, menee sängyn alle tai sellaseen paikkaan johon salamoita ei pahemmin näy, ne kun näkyy noista sälekaihtimienkin välistä. Hirveetä!!!!

On tää nyt ihme hommaa kun ei mitään sais sanoa, heti ollaan vittuilemassa. Kuule, löytyy paljonkin hyvää vaikken sitä jaksa aina täällä mainitakaan. Että pidä sä pääs kii ja anna ihmisten valittaa jos sitä niin haluaa.

Täällä on muuten hiostava ilma, sen tuntee kun tuolla ulkona on. Aurinko paistaa ja on vajaa + 15 astetta lämmintä ja hiki tulee vaikkei hirveesti edes tekisi mitään. Ja mulla on vähän päänsärkyäkin, sellasta lievää vielä.

Mä pelkään kans ukkosta ihan helv....sti, seurailen tilanteita aina ukkostutkasta, googlettamalla löytyy paljon tutkia, ihan paras on finnish lightning center:in tutka. Ei näkyny salamointia tällä hetkellä kartalla kun just tarkistin!!!

Yhteistyössä