yhteyksien pito

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jenna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jenna

Vieras
Kuinka usein soittelette miehenne kanssa silloin, kun toinen on esim. reissussa eli ette näe päivittäin? Itse haluaisin pitää yhteyksiä päivittäin, mutta miehelleni ei näytä olevan niin väliä, jos ei ihan joka päivä soittele... :( Ja ei oo arkikaan tullut suhteeseen vielä.

Kyllä meillä ollaan yhteydessä päivittäin. Ei välttämättä pitkään puhuta, mutta joku sananen vaihdetaan. Iltasin viestitellään jos toinen yövuorossa ja hyvät yöt toivotetaan. Arki on jo ajat sitten saapunut meille, mutta tämä tapa säilyy näköjään

Mä ainakin haluan soitella suhteessa joka päivä. Pidän sitä erittäin tärkeänä. Tietynlainen tunne pysyy tavallaan yllä, kun kuulee toisen äänen. Ja onhan sitä sitten kovempi ikävä ja isompi ilo kun tapaa taas. Sun miehesi vain ei taida tarvita joka päiväistä moikkausta sinulta. En näe sitä pahana, vaikka ite olisin pahoillani, kuten sinäkin olet. Oletko yrittänyt sanoa siitä hänelle. Sano, että olisi ihanaa saada sinulta vähän useammin mukava viesti tai soitto.

Olin just kolme päivää vanhempieni luona. Mies soitti minulle yhtenä päivänä ainakin 10 kertaa (enkä liioittele) töistä, kun oli hiljainen päivä ja kuulemma mua ikävä. Mies ei ole mitenkään mustasukkainen tms, joten mistään kontrolloinnista ei ole kyse.

Me kyllä soitellaan toisillemme useamman kerran päivässä, vaikka oltais vaan töissä. Siis joka tauolta soitellaan ja kysellään kuulumisia.

Ollaan ns. vanha pari, aviossa 14v., mutta kyllä meillä ollaan yhteyksissä päivittäin 1-3 krt, joskus useamminkin. Ei aina ole asiaakaan, kunhan höpötellään ikävissämme. Tärkeintä on saada kuulla että kaikki on hyvin, puolin ja toisin. Toivotellaan hyvät yöt iltaisin ja mies haluaa jutella myös lasten kanssa. Onneksi on nykyään kännykät, muistan senkin ajan kun ei mies tiennyt reissuun lähtiessä kuin tulopäivän suurin piirtein.

Soitellaan päivällä, jos on jotain erikoisempaa asiaa. Illalla soitellaan aina ja kerrotaan päivän tapahtumat. Ennen nukkumaanmenoa mies lähettää aina hyvän yön viestin, johon minä vastaan. Minusta se on mukava tapa.

Naimisiissa ollaan oltu viisi vuotta.

Silloin soitellaan tai tekstaillaan kun on asiaa tai on tapahtunut jotain mainitsemisen arvoista. Hermo menis jos joka tauolla työpäivän aikana pitäis olla yhteydessä. Reissussa ollessa sen verran että ilmotetaan että on tultu turvallisesti perille.

Ollaan tunnettu poikakaverini kanssa kaks kuukautta, ja nyt ollaa eri paikkakunnilla kesätöissä. Alkuu viikossa saatto olla pari päivää, millo toisesta ei kuulunu mitää, mut nyt kyllä soitellaa käytännössä ihan päivittäin. Kivaa vaihtaa kuulumisia ja kuulla, mitä toinen on tehny. Ei olla tehty mitää sopimusta, mut yleensä se menee niin, et soitellaan vuorotellen.

Voithan Jenna kertoa miehellesi, että sinusta olisi mukava pitää yhteyksiä päivittäin. Ehkei miehesi ole sen tarkemmin ajatellut koko asiaa ja soittaa silloin, kun on jotain asiaa. Soittamisesta ei saa kuitenkaan tulla mikään pakollinen velvollisuus, vaan sen pitää olla mukavaa...

Ota ihmeessä asia puheeksi!

Soitamme joka päivä vähintään kerran, kun jompikumpi on työmatkalla.

Pyrimme lyhyisiin puheluihin, jotta voimme soittaa hyvän yön toivotuksetkin. Muutoin firmoille tulisi melkoisen suuret kustannukset puheluistamme.

Silloin, kun ollaan lähdössä pois kaidalta polulta niin tulee soiteltua, että onhan kaikki hyvin kotosalla. Samalla hetkellä saattaa jo kakkoskulta kutitella toisella kädellä. Että semmoisia ne kumppanit saattavat joskus olla.

Mä en voi sietää tota liiallista yhteydenpitoa. Oma moraali on molemmilla ja ajtkuva kysely on vaan mustasukkasuuden merkki. En kaiken lisäksi osaa löpistä mitään puhelimessa, jos ei ole asiaa , niin ei ole! Silti voi parisuhteessa mennä ihan ok.

Nyt avomieheni on ollut poissa reilun viikon. Pari kertaa päivässä soitellaan ja lähetellään erityisesti iltaisin paljon tekstiviestejä.

Joskus harrastetaan puhelinseksiä ;)

Yhteistyössä