yhteishuoltaja
Onkos muilla miehillä havaittavissa samanlaisia ongelmia yhteishuoltajuuden suhteen et mikään ei riitä ja aina pitäisi lisää maksaa.. yms..
itse maksan tulojeni mukaan elatusmaksun.. lisäksi. kuukaudessa on korkeintaa 6pvä et en ole lapseni kanssa missään tekemisis.. silti nainen vaatii lisää maksamaan ja väittää et olen lapseni kanssa niin vähän..
alkaa itsel olemaan.. aika lailla järkilopussa... missä näissä asioissa tulee raja vastaan..... ei tätä loppuunsa asti jaksa.. ku saa haukut vaan päälle seisoi päällään tai ei... onko kaikki naiset samanlaisia.. ahneita..
jotka eivät laita omia rahojaan lasten hoitoon vaikka tienaavat hyvin..
käyttävät lapsilisät.. ja elatusmaksun ettei omia rahoja mene...
vaikka kuuluiski panna tulojenmukaan mitä on laskettu...
itse maksan tulojeni mukaan elatusmaksun.. lisäksi. kuukaudessa on korkeintaa 6pvä et en ole lapseni kanssa missään tekemisis.. silti nainen vaatii lisää maksamaan ja väittää et olen lapseni kanssa niin vähän..
alkaa itsel olemaan.. aika lailla järkilopussa... missä näissä asioissa tulee raja vastaan..... ei tätä loppuunsa asti jaksa.. ku saa haukut vaan päälle seisoi päällään tai ei... onko kaikki naiset samanlaisia.. ahneita..
jotka eivät laita omia rahojaan lasten hoitoon vaikka tienaavat hyvin..
käyttävät lapsilisät.. ja elatusmaksun ettei omia rahoja mene...
vaikka kuuluiski panna tulojenmukaan mitä on laskettu...