Yhteiset vai omat rahat?

Onko teillä miehen kans yhteiset rahat niin että kumpainenki käy toisen lompsalla?
Meillä mies makselee enimmät yhteiset kulut ja loput mihin haluaa.
Minä maksan mitä pystyn ja ostan ruuat suunnilleen kaikki.
Ja mies käy minun kortilla silloin tällöin makseleen jotain omia "sippejään"(tupakat ym. -ravintolassa töissä) työpaikalla. :headwall: \|O
#&%?$!* aina kattoa tiliotetta ja aina on muutamia kymppejä työpaikalleen kantanu lupaa kysymättä. Prkele maksakoon omat myrkkynsä ite!!

Täytyy antaa taas palautetta ku kotiutuu töistä... :kieh:
 
Omat tilit. Mies maksaa puolet vuokrasta ja ruokaan antaa rahaa jos mulla ei enää oo mistä maksaa...minä maksankin sitten kaikki muut yhteiset laskut kuten sähkön, netin, tv-luvan, lasten vaatteet ja muut tarpeet jne. Kumma kun itellä ei koskaan oo rahaa jäljellä sitten, kun tuloina lähinnä kotihoidontuki ja lapsilisät :headwall:
 
Me käytiin just pari viikkoa sitten avaamassa yhteinen tili jonne kummankin rahat menee.Tosin meillä on myös omat tilit,jonne sitten jätämme kuukaudessa aina sellaiset 200 euroa omiin menoihin.Eli mulle jää 200 ja miehelle 200.Yhteiseltä tililtä sitten maksamme ruuat,bensat ja laskut.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 14:02 Pyryharakka kirjoitti:
Me käytiin just pari viikkoa sitten avaamassa yhteinen tili jonne kummankin rahat menee.Tosin meillä on myös omat tilit,jonne sitten jätämme kuukaudessa aina sellaiset 200 euroa omiin menoihin.Eli mulle jää 200 ja miehelle 200.Yhteiseltä tililtä sitten maksamme ruuat,bensat ja laskut.
Mie en oikeen ymmärrä :ashamed: , mielenkiinnosta kysyisin, että jos on yhteiset rahat, niin miksi pitää sit olla "omaa kuukausirahaa" omiin menoihin, eikös sitä voi sit ottaa sieltä yhteiseltä tililtäkin?

Vaikkakaan asia ei minulle kuulu, aloin vaan pohtimaan :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:59 ukkelipukkelinäiti kirjoitti:
Omat tilit. Mies maksaa puolet vuokrasta ja ruokaan antaa rahaa jos mulla ei enää oo mistä maksaa...minä maksankin sitten kaikki muut yhteiset laskut kuten sähkön, netin, tv-luvan, lasten vaatteet ja muut tarpeet jne. Kumma kun itellä ei koskaan oo rahaa jäljellä sitten, kun tuloina lähinnä kotihoidontuki ja lapsilisät :headwall:

:eek: kyllä mä en kattelis moista ukkoo(siivellä elää melkeimpä..)
 
Yhteiset on. Lähinnä kuitenkin eletään miehen palkalla, kun miulla on opintotuki kuussa reilu 200? ja menee suoraan laskuihin. Jos jotain jää niin ostan sillä bensaa ja koulussa ruoan, muuten olen miehen "armoilla".
 
Joku
Mun rahat on yhteiset miehen sen omat B) ... no kyllä se ukkokin joskus saattaa maitopurkin tai puuropaketin ostaa...muuten hummailee omat rahansa ja mä maksan laskut plus ruuat.
Nyt oon pari kertaa ottanu ukon p.kortin kuun alussa ja maksanu sen tililtä pari laskua, että sekin edes vähän osallistuis tän perheen elatukseen.
 
ihmettelijä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 13:59 ukkelipukkelinäiti kirjoitti:
Omat tilit. Mies maksaa puolet vuokrasta ja ruokaan antaa rahaa jos mulla ei enää oo mistä maksaa...minä maksankin sitten kaikki muut yhteiset laskut kuten sähkön, netin, tv-luvan, lasten vaatteet ja muut tarpeet jne. Kumma kun itellä ei koskaan oo rahaa jäljellä sitten, kun tuloina lähinnä kotihoidontuki ja lapsilisät :headwall:
sinä siis maksat puolet vuokrasta, ja ruuat ja lisäksi kaiken muun, mihin ne ukon rahat menee, jos vaan puolet vuokrasta maksaa ja vähän ruokaa?
 
Omat rahat.
Mies on töissä ja maksaa vuokran ja kotivakuutuksen, auton vakuutukset ja bensan. Minä kotiäitinä maksan kaikki ruuat ja lasten menot: harrastukset, lääkkeet ja vaatteet. Ja myös lasten vakuutukset.
S-bonukset laitetaan aina puoliksi, vaikka mun rahoista maksetaankin ne ruoka-ostot, mies joskus vaan tankkaa s-ryhmän asemalla.
 

Yhteistyössä