B
Bellariona
Vieras
Hei. Tilanne on semmoinen että olen tapaillut nykyistä miesystävääni reilu pari vuotta ja meillä on yhteinen 1 v lapsi. Lisäksi molemmilla 2 lasta edellisistä suhteista. Yhteinen lapsi asuu minulla, isällä puolet ja puolet huoltajuus muihin lapsiin. Isän lapset eivät halua tutustua minuun tai lapseemme, eivät puhu jne. Toinen murrosikäinen ja nuorempi 3 luokalla. Isän mukaan heidän kasvatustapa on sellainen että lapset saavat itse päättää seuransa ja hän ei halua siksi osallistua elämäämme kuin joka toinen viikko. Sanonut että ei halua pilata välejä lapsiinsa, vanhempi lapsista muutenkin välillä uhmaa eikä halua tulla äidiltään isälle tämän viikolla. Myös tämä miesystäväni ex vaimo toivonut etten käy miehellä silloin kun lapset siellä koska se on lasten tahto. Isän lapset eivät ole myöskään nähneet siskopuoltaan moneen kuukauteen, isä ei halua suututtaa lapsiaan vaan elää elämää niinkuin hänellä ei olisi minua ja lastamme silloin kun hänen 2 muuta lasta ovat hänellä. En halua että yhteiselle lapsellemme tulee myös mitään oloa että olisi huonompi kuin muut. Onko ketään samassa tilanteessa olevia?