yhtäkkiset kovat vihlaisut pääss! muilla tällasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pääkipu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pääkipu

Vieras
eli ain välistä tulee yhtäkkiä sellanen todela kova kipu päähän viiltävä,pistävä vihlaisu! menee ohi ihan sekunneissa mutta tuntuu todella ikävältä. mistähän voi johtua moinen vika?
toisinaan taas kun nousee ylös tms. niin päähän tulee sellainen jomottava kamala kova kipu. niin että joutuu ihan pitää kiinni päästä

Kuin neulalla tai sukkapuikolla pistettäisiin?

Sellaista iskee aina joskus, hetkessä ohi ja siinä se. Syytä en tiedä, mutta aina olen sellaisista kärsinyt, niin tuo äijäkin, eli en jaksa olla huolissani. Älä sinäkään. :)

juu just sellanen vihlasu yhteen kohtaan päätä

mutta se kipu mikä tulee jos esim makaan sohvalla ja nousen ylös se on sellainen repivä todella kova kipu ja kestää noin 2-3min silloin ei voi muuta kun seistä paikallaan ja puristää päätä kun ottaa niin kipeää.
verenpaine minulla on aina alhainen ollut luokkaa 92/60

Mulla kans tälläisiä. Sanoisin muutaman kerran vuodessa korkeintaan. Ilmeisesti ei loppupeleissä vakavaa jos näitä on muillakin. Sukkapuikko päähän on aika osuva vertaus tunteesta. Joskus muutaman sekunnin hieman sykkivän oloinen kipu jälkeenpäin.
Teen mm. paljon hommia tietokoneella ja liikun kai aika vähän joten se vois toki selittää. Mihinkään tiettyyn tilanteeseen ei tunnu liittyvän: joskus sängyllä maatessa on ollut ja joskus esim autoa ajaessa tai siivotessa.
Olettaisin vaarattomaksi...

Kun työskentelen vaateliikkeessä ja niska/hartiaseutu todella jumissa, tulee noita vihlasuja ja jopa hetkellistä puutumista erityisesti takaraivoon. Kipugeelit ei niinkään auta vaan venyttely.

on ollut ihan samanlaisia oireita, lääkäri sanoi syyksi niskalihasten jäykkyyden, vaikka mulla on myös diagnostisoitu migreeniperäinen kolmoishermosärky. Inhottavia vihlaisuja kuitenkin, varmaan täytyisi tilata aika neurologille, TK:ssa pelkkiä arvailuja.

Eilen, en tiedä mikä tuli.. Ensi tuli nopea ohimenevä kipu, vihlaisu, jota seuras pään puutuminen joka kesti varmaan 20min, sitten vähitellen tuli heikko/omituinen olo, kylmä ja vapina joka kesti kestä ehkä vähän alle tunnin. Sitten seurasi rintakipua, vaihteli vasemman ja oikean puolen välillä ja se asettu oikealle puolelle jossa on vieläkin.

Kärsin parhaillaan tästä kivusta. On kuin sukkapuikolla iskettäisiin päähän ja aina samaan kohtaan keskelle päätä, keskeltä hieman vasemmalle. Kipu on kamala ja sitä on kestänyt nyt muutamia päiviä. Burana 600 on mielestäni auttanut, mutta lääkkeen vaikutus on lyhytaikaista ja sitten kipu taas iskee. Olen huomannut, että lämmin (kuuma) saattaa myös hieman auttaa- olen lämmittänyt mikrossa sellaista pussia ja pitänyt sitä kipupaikan päällä. Olen tilannut huomiseksi lääkärin, mutta mahtaakohan siitä olla apua? Tällaista kipua mulla on ollut aika- ajoin, mutta esiityy kuitenkin harvain. Edellisestä kerrasta taitaa olla jo vuosi, ja sitä edellisestä samoin. Osaako joku kertoa tästä enemmän?

Yhteistyössä