N
Ninnuli
Vieras
Haaveilen omasta yrityksestä ja mielessä on tuhat kysymystä, joita haluaisin esittää nuorelle yrittäjälle, jolla pieniä lapsia!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pieni leipomo, yhdessä miehen ja hänen veljensä kanssa. Pieniä lapsia ei tosin ole, nuorin tais olla vuonna 1999 10-vuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pieni leipomo, yhdessä miehen ja hänen veljensä kanssa. Pieniä lapsia ei tosin ole, nuorin tais olla vuonna 1999 10-vuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Millä alalla olet yrittäjänä?
Kauanko olet ollut?
Montako tuntia päivästä yrityksesi syö?
Missä lapset ovat ajan, jonka käytät yrityksesi hyväksi?
Mietin, miten pienet lapseni pärjäisivät, jos alan yrittäjäksi ja alan tekemään pitkiä työpäiviä... Aaaargh! Mielessä on niin miljoona kysymystä!
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pieni leipomo, yhdessä miehen ja hänen veljensä kanssa. Pieniä lapsia ei tosin ole, nuorin tais olla vuonna 1999 10-vuotias.
Oliko Teillä aloittaessa paljon omaa pääomaa?
Voiko pääomaton ihminen alkaa yrittäjäksi? Saako sellainen pankista lainaa, jolla ei ole panostaa omaa rahaa firmaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Ihanaa! Kiitos vieras! Lisää vastaavia kertomuksia!!! =)
Mulla olisi mielessä joko kahvila tai kenkäkauppa... Kumpikin tarkottaisin lasten vientiä päiväkotiin, mutta mietityttää la, jolloin oltas si miehen kaa molemmat töissä ja ajat, jolloin päiväkoti ei olisi auki.
Onko ihminen ihan hullu, jos se vaihtaa suht hyvän työpaikan yrittäjyyteen?
En vain viihdy työssäni täysillä vaikka palkka ym. asiat ovat hyvin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Ompa hienoa kuulla! =D
Minulla voisi siis olla toivoa! Rahoituksen suhteen tarkoitan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Franchisingiakin olen pohtinut, mutta sen olen unohtanut.
Hirvittää juuri nuo mahdolliset sairaslomatkin, että mitäs sitten...
Mutta kyllä se olisi hirmu hienoa tehdä jotakin, mistä oikeasti pidän ja mistä olen 10 vuotta haaveillut! Tuskin maltan odottaa! =) Kumpa kaikki menisi hyvin ja saisin firman pystyyn vielä tänä vuonna!
Lasketaankohan muuten nykyään lainaa hakiessa käyttöpääomaan mukaan omistajan palkkaa alkutaipaleelta? Olen kuullut, että näin olisi joku tehnyt...
Alkuperäinen kirjoittaja willasukka:Millä alalla olet yrittäjänä?erotiikkaväline / seksineuvonta
Kauanko olet ollut? reilun vuoden
Montako tuntia päivästä yrityksesi syö? sanotaan että tarpeeksi! olen sivutoiminen yrittäjä.Yrittäjällä on huono omatunto kun on kiinni yrityksessä etkä lasten kanssa, kun olet lasten kanssa niin on huono omatunto yrityksestä
Missä lapset ovat ajan, jonka käytät yrityksesi hyväksi? mukana pyörivät kun papereita pyöritän ja juoksevia asioita hoidan. Muuten järjestän työt niin, että mies kotona lasten kanssa tai isovanhemmilla.