yhtä helvettiä tämä uusperheellisen elämä? vuodesta toiseen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaksa en
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä tuo tilanne vaikuttaa siltä,että ap:n perheessä ei ole keskusteltu asiasta tarpeeksi.Mikäli tästä on puhuttu ja jauhettu ja väännetty ja käännetty moneen otteeseen ja kumpikin puoliso yrittänyt tehdä tilanteesta kaikille paremman eikä muutosta ole silti tapahtunut niin kyllä mä lähtisin.Mun periaate on kuitenkin se,että yhtäkään mun lapsista ei sorsita ja kenellekään ei aiheuteta sellaista elinympäristöä omassa kodissaan,ettei ole hyvä olla.Lapsen etu menee aina kaiken muun edelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Vanilla ei jaksa kirjautuu:
Alkuperäinen kirjoittaja marmatus:
Tiedän sellaisen perheen jossa miehen omat kaksi lasta jäi äidilleen eron yhteydessä. Tapas sitten toisen naisen joka toi mukanaan kaksi lasta ja tälle miehelle ne kaksi lasta on tärkeempiä kun omat. Et voi näinkin päin käydä.

Juuh näin on...mulla exän uudel 3 lasta ja ne menee kaikessa omien edelle...

Tajuaakohan tämäkään mies tippaakaan mitä biologisille lapsilleen tekee!?

Jaana- Vanilla: Mies taitaa olla sitä mieltä, ettei ne hänen ole, vaan eksän. Osoittaa halveksuntaansa noin, eli vielä on tarvetta loukata minkä kerkiää? Ja/tai yrittää uudelleen osoittaa lojaalisuuttaan olemalla epälojaali omille lapsille?

Oli kumpi vaan, niin lapset taitaa olla tällekin äijälle sivuseikka, myös nää lainatut? Eli ei taatusti tajua yhtään miten törkeitä tekee.

Miksi ihmeessä olet antanut lapsesi kärsiä jo monta vuotta tuollasta törkeää käytöstä. Hän saa siitä pahat henkiset traumat. Haluatko pilata lapsesi tulevaisuuden jonkun typerän ukon takia.

Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Voin entisenä uusperheellisenä sanoa, että pysykää kaukana näistä uusperhekuvioista. Ne on harvassa sellaiset miehet ja naiset, jotka niissä kuvioissa onnistuvat.

Minä en kuulunut heihin.

kyllä meillä on ainakin toiminut yli 10 vuotta ja miehelle kaikki lapset on tasapuolisia.

Yhteistyössä