Yhtä asiaa mä en tällä palstalla ymmärrä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Varmaan kohta taas bannissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Varmaan kohta taas bannissa

Vieras
Täällä saa ihan vapaasti riehua esim Luna ja Tatuoitu jätkä, ei tule bannia eikä mitään. Ja sitten ylläpito ja modet bannailee harmaita vieraita ihan surutta. Esim. mä, joka ihan tasan tarkkaan silloinkin kijroittelin asiallisesti, en solvannut ketään enkä muutakaan. Kaikki mun viestit liittyi tasan muhun itteeni ja mun elämääni, ei mitään pervoa, ei mitään massapostausta, vaan omaa tylsää elämää ja työasioita. Ja naps vaan, kahden viikon banni.

Että joo, en todellakaan ymmärrä tän palstan modeja.

Katkera? Kyllä. Edelleen. Edes mitään selitystä en saanut, "oot kirjoitellut asiattomasti" vastasivat, vaikka mulla oli näyttää niille joka ikinen mun kirjoittama viesti jotka todellakin oli asiallisia jokaikinen.

Kyllä mustiakin bannataan.
kannattaa tutustua huolella palstailusääntöihin. Jos esim. käytät kahta eri nimimerkkiä samassa ketjussa, banni napsahtaa.

En tosin kiellä, etteikö itselläkin välillä tunnu siltä, että joitakin kohtaan modet on ällistyttävän pitkämielisiä...

Tästä on jo aikaa, kirjoittelin useampi aloituksia (eri aiheista) ja vastailin useampiin ketjuihin (yksikään ei ollut mikään tappeluketju ja vastailin asiallisesti). Ja samalla nikillä samoissa ketjuissa.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
En tosin kiellä, etteikö itselläkin välillä tunnu siltä, että joitakin kohtaan modet on ällistyttävän pitkämielisiä...

Olen kanssasi samaa mieltä. Monesti tuntuvat vain ajattelevan, että "no se nyt vaan on sellainen, ei sille voi mitään", mutta annas olla jos joku toinen tekisi samoin. Bannia tulisi ennenkuin ehtisi kissaa sanoa. :(